    From: "KACPER" <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gdzie szukac zapisow nt odszkodowania z OC ?
    Date: Mon, 25 Jul 2005 16:19:15 +0200

    Witam,
    Mam do Was prosbe. Czy ktos z Was moze mnie nakierowac w jakim dokumencie
    znajde zapisy nt odszkodowania komunikacyjnego z OC sprawcy ? Mam takie
    problem, ze ubezpieczalnia chce mi wyplacic 60% wartosci wymienionych czesci
    ze wzgledu na wiek samochodu (7 lat).
    Gdzies kiesdys wyczytalem, ze szkoda z OC powinna byc tak wyplacona aby
    zadoscuczynic poszkodowanej osobie wszystkie koszty zwiazane z zainstniala
    szkoda. Jak ubezpoeczalnia mi policzy 60% ceny np za maske to bedem musial
    doplacic 40% z wplasne kiesieni.
    Chce im napisac pismo popierajac sie tym zapisem, ze nie moga tak zrobic.

    Dziekuje za pomoc
    KACPER