  • 1. Data: 2003-05-20 18:21:39
    Temat: Zasiłek rodzinny
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Otrzymałem informacje , że składając wniosek
    o zasiłek rodzinny od dnia 1 czerwca 2003 roku
    jestem zobowiązany przedstawić zarobki z
    okresu od 1 stycznia 2001 roku do 31 grudnia 2001 roku .

    Bardzo proszę o potwierdzenie tej informacji .

    Bogdan

  • 2. Data: 2003-05-20 20:40:51
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | jestem zobowiązany przedstawić zarobki z
    | okresu od 1 stycznia 2001 roku do 31 grudnia 2001 roku .
    |
    | Bardzo proszę o potwierdzenie tej informacji .

    Zgadza się.

    Andrzej K.

  • 3. Data: 2003-05-21 13:11:03
    Od: "SolAngelica" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bae3sp$gk6$1@inews.gazeta.pl...

    > Zgadza się.

    Potwierdzam, zgadza się.
    Mianowicie ciągle trwa okres zasiłkowy od 1.05.2002r., który notabene został
    niedawno przedłużony i potrwa aż do 31.12.2003r.
    Skoro Pan składa teraz wniosek, widocznie składa go Pan poraz pierwszy,
    ponieważ wszystkie okresy zasiłkowe jak już wspomniałam zostały wydłużone
    tzn. nie trwają do 31.05.2003r., ale do 31.12.2003r.
    Niezależnie od tego, dla trwającego obecnie od 1.05.2002r. okresu
    zasiłkowego mają zastosowanie zarobki właśnie za rok poprzedzający okres
    zasiłkowy co dla roku 2002 jest rok 2001.
    Myślę, że dobrze to wyjaśniłam.

    Pozdrawiam

    SolAngelica

  • 4. Data: 2003-05-21 16:45:07
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Użytkownik "SolAngelica" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasiłkowego mają zastosowanie zarobki właśnie za rok poprzedzający okres
    > zasiłkowy co dla roku 2002 jest rok 2001.

    Chwileczke, to narazie nie trzeba skladac dok. na nowy okres zasilkowy
    (oczywiscie jesli ktos wlasnie pobiera zas. rodz.) ? Gdzie jest do tego
    jakas regulacja?
    Magda

  • 5. Data: 2003-05-23 21:46:31
    Od: "SolAngelica" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Chwileczke, to narazie nie trzeba skladac dok. na nowy okres zasilkowy
    > (oczywiscie jesli ktos wlasnie pobiera zas. rodz.) ? Gdzie jest do tego
    > jakas regulacja?
    > Magda

    Witam
    Wszystko znajdzie Pani w Ustawie z dnia 9 kwietnia 2003 r. o zmianie ustawy
    o zasiłkach rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz ustawy o
    funduszu alimentacyjnym (Dz. U. Nr 83 poz. 759), która weszła w życie z
    dniem 15.05.2003r.

    Pozdrawiam

    SolAngelica

  • 6. Data: 2003-05-24 13:43:43
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

> [...]
    > o zasiłkach rodzinnych, pielęgnacyjnych i wychowawczych oraz ustawy o
    > funduszu alimentacyjnym (Dz. U. Nr 83 poz. 759), która weszła w życie z

    Wielkie dzieki.
    Pozdrawiam
    Magda