  • 1. Data: 2004-02-03 10:08:24
    Temat: fotoradar
    Od: "Pedro" <p...@g...pl>

    witam,
    tak sie zlozylo ze fotoradar zrobil mi fotke :( , no ale to kazdemu moze sie
    trafic; inforamcje o tym fakcie otrzymałem w miesiąc bo zdarzeniu, pytanie
    moje brzmi : ile czasu policja ma na przesłanie wezwania od zajscia
    zdarzenia? czy jesli przekroczy termin (jakiś, jaki?) to mozna sie odwolac,
    etc zeby nie byc ukaranym?
    pozdr
    Pedro

  • 2. Data: 2004-02-03 10:42:18
    Temat: Re: fotoradar
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > moje brzmi : ile czasu policja ma na przesłanie wezwania od zajscia
    > zdarzenia? czy jesli przekroczy termin (jakiś, jaki?) to mozna sie

    Bylo juz.. nic nie mozesz zrobic, wszystko jest zgodnie z prawem (wg mnie
    glupota ale coz)
    Mialem dokladnie to samo, musialem jechac 300km zeby odebrac papierek,
    mandat bym dostal 50zl ale tak koszty sadu beda juz okolo 70 ;)))))
    Inna sprawa ze minelo mi juz pol roku od przewinienia i cisza .... do sadu
    nie tylko mnie nie wzywaja, zadnych informacji..cisza

  • 3. Data: 2004-02-03 10:43:02
    Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl>

    hej!
    ile masz do zapłaty ? i za jakie wykroczenie o ile przekroczyles predkosc ?

    --
    ..::Michal:::..
    Registered Linux user #340812 ;]

  • 4. Data: 2004-02-03 11:27:31
    Od: "Pedro" <p...@g...pl>

    Użytkownik "..::Michal::.." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hej!
    > ile masz do zapłaty ? i za jakie wykroczenie o ile przekroczyles predkosc
    ?

    dwie stowki i 6 punktow (o 34 km)
    a tak apropos fotoradar byl w radomiu przy selgrosie jadac w strone krakowa,
    ograniczenie do 60
    pozdr
    Pedro

  • 5. Data: 2004-02-03 11:41:38
    Od: "Marcin" <b...@b...USUN_TO.com>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mialem dokladnie to samo, musialem jechac 300km zeby odebrac papierek,

    A do mnie przyszli sami (mandat krazyl z Pily do Bielska - gdzie firma - i z
    powrotem do Pily). To znaczy przyszedl dzielnicowy, a ze z ich winy nie
    dostarczyli mi w terminie 30 dni od daty zdarzenia, podpowiedzial, ze moge
    zaproponowac samoukaranie niska kwota, co tez uczynilem. Teraz czekam co na
    to sad grodzki.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 6. Data: 2004-02-04 14:35:05
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    tez tak zrobilem ;)
    czekam juz pol roku ;(
    mam nadzieje ze nie okaze sie iz unikalem kary bo znowu pismo gdzies
    zaginelo

  • 7. Data: 2004-02-04 14:35:27
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > ile masz do zapłaty ? i za jakie wykroczenie o ile przekroczyles predkosc
    ?

    a co to ma do rzeczy ?