  • 11. Data: 2008-08-06 14:05:04
    Temat: Re: fotografie wojny == bezczeszczenie zwlok
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 15:12:31 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tylko dlaczego dlaczego za owo bezczeszczenie ścigają publikującego?

    Może dlatego, że ich zdaniem bezczeszczenie ma polegać właśnie na
    rozpowszechnieniu zdjęcia?

    > To tak, jakby gazetę piszącą o jakiejś aferze łapówkarskiej oskarżać o
    > korupcję z tego powodu.

    Pewnie dlatego, że nie o korupcję chodzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-08-06 14:10:23
    Od: s...@o...pl

    > Tylko dlaczego dlaczego za owo bezczeszczenie ścigają publikującego?

    Może dlatego, żeby dojść kto zrobił zdjęcie itd?

  • 13. Data: 2008-08-06 14:46:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > OIDP w Wiadomościach było widać na jednym ze zdjęć zwłoki obok trumny,
    > więc
    > może o to chodzi

    Nie specjalnie widzę związek.

  • 14. Data: 2008-08-06 14:48:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie. Może po prostu ktoś wyjął zwłoki z trumny żeby zrobić zdjęcie

    Ale jeśli nawet, to przecież właściciel portalu publikującego fotki za to
    winy nie ponosi. O ile zwłok tych nie wyjmował oczywiście, albo nikogo do
    tego nie podżegał lub mu nie pomagał. Idąc Twoim tokiem rozumowania, to
    można by było mu postawić zarzut zabójstwa, bo może zastrzelił denata w
    celu wykonania fotki.

  • 15. Data: 2008-08-06 15:15:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Może dlatego, że ich zdaniem bezczeszczenie ma polegać właśnie na
    > rozpowszechnieniu zdjęcia?

    W takim razie inne pytanie: czy oni są już kompletnie chorzy, czy
    jeszcze nie?

  • 16. Data: 2008-08-06 17:23:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:0prom5-tqd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W takim razie inne pytanie: czy oni są już kompletnie chorzy, czy jeszcze
    > nie?

    Skoro z taką pompą forsowano zbrodnie wojenną polegającą na wykonaniu
    rozkazu ostrzelania wioski, to już niewiele mnie zdziwi w ich wydaniu.

  • 17. Data: 2008-08-06 18:26:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Skoro z taką pompą forsowano zbrodnie wojenną polegającą na wykonaniu
    > rozkazu ostrzelania wioski, to już niewiele mnie zdziwi w ich wydaniu.

    Wiesz, tam akurat wioskę ostrzelali i ktoś ten rozkaz wydał. Ludzie zginęli.

    Mi to raczej wygląda na preludium do tuszowania zbrodni, zbrodniczych
    pomyłek i innej niewygodnej prawdy na starych ubeckich zasadach "dajcie
    mi człowieka, a paragraf zawsze się znajdzie".

  • 18. Data: 2008-08-06 20:09:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cv6pm5-p9e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, tam akurat wioskę ostrzelali i ktoś ten rozkaz wydał. Ludzie
    > zginęli.

    Ale czemu sądzą wykonawców tego rozkazu, a nie tego, kto go wydał?

  • 19. Data: 2008-08-06 22:24:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    s...@o...pl wrote:

    > Może dlatego, żeby dojść kto zrobił zdjęcie itd?

    Czyli taki odpowiednik "aresztu wydobywczego" - oskarżenie dochodzeniowe :).

    p. m.

  • 20. Data: 2008-08-06 22:46:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ale czemu sądzą wykonawców tego rozkazu, a nie tego, kto go wydał?

    Dlaczego nie sądzą jednych i drugich?

    Skoro część nie chciała wykonać tego rozkaz musiały być obiektywne
    przesłanki, że rozkaz jest nielegalny. A rozkazy nielegalne są nieważne.