  • 91. Data: 2010-02-11 14:56:10
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Były wymieniane w tym wątku. nie czytasz wątku w którym coś piszesz ?

    Nie byly wymienione w tym w tym wątku bo twoj prawnik nie bierze w nim
    udzialu.
    napisales, że twoj prawnik ci mowi, ze jest wiele wyjątków od reguły.
    Wiec poproszę o ich podanie, łącznie z paragrafami.
    Ja znam jeden, zapisany w PORD, kiedy samochod zostal wzziety bez zgody
    wlasciciela i nie mogl on temu zapobiec.

    Poprosze o nastepne wyjątki.

  • 92. Data: 2010-02-11 16:28:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kombinujesz. Niby skąd sie dowiedzą że kierował pod wpływem ?

    Skąd się dowiedzą, że ogóle kierował? Mógł kogoś poprosić.

  • 93. Data: 2010-02-11 19:52:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-11 15:56, Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > Ja znam jeden, zapisany w PORD, kiedy samochod zostal wzziety bez zgody
    > wlasciciela i nie mogl on temu zapobiec.

    Nie nagrywam swoich rozmów ze znajomymi i nie zapamiętuje numerów
    ustaw.

    > Poprosze o nastepne wyjątki.

    Sobie sam znajdź znajomego prawnika. :-)

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2010-02-11 20:39:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Nie nagrywam swoich rozmów ze znajomymi i nie zapamiętuje numerów
    > ustaw.

    to moze zapytaj go jeszcze raz

    > Sobie sam znajdź znajomego prawnika. :-)

    znalazlem.
    twierdzi, ze wyjatkow nie ma.

    to, ze sedziowie paragrafu nie lubia i zwykle wypieprzaja takie sprawy
    pod haslem znikoma szkodliwosc spoleczna to inna sprawa.
    tudziez ida w kierunku, ze art 97 KW mowi o wykroczeniu przeciwko
    bezpieczenstwu w ruchu drogowym, a art 78.4 PORD pod wykroczenie
    przeciwko bezpieczenstwo sie nie kwalifikuje i odsyla policje do diabla.
    Ale to sa indywidualne wycieczki sadow i ma sie nijak z dostaniem nadatu
    tudzies skierowaniem sprawy do sadu grodzkiego. Tu sprawa jest
    jednoznacza. Nie pamietasz, znaczy, ze nie przestregales art 78.4 PORD
    co kwalifikowane jest jako wykroczenie.

  • 95. Data: 2010-02-12 15:32:13
    Od: kam <...@...pl>

    witek pisze:
    > To bardzo niedobrze, bo PORD naklada na nia taki obowiazek, zeby jako
    > wlasciciel pojazdu wiedziala kto wzial.

    dlaczego wciąż powtarzasz te same brednie?

    KG

  • 96. Data: 2010-02-12 17:52:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kam wrote:

    > dlaczego wciąż powtarzasz te same brednie?

    napisz coś mądrzejszego w takim razie

  • 97. Data: 2010-02-12 21:56:38
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:52:31 -0600, witek napisał(a) w wiadomości

    > napisz coś mądrzejszego w takim razie

    Po co, skoro i tak cię nie przekona? ;-)
    Za rok w kolejnym wątku na ten temat będziesz i tak wpierał swoje. :-)

  • 98. Data: 2010-02-13 02:14:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sensor wrote:
    > Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:52:31 -0600, witek napisał(a) w wiadomości

    > Po co, skoro i tak cię nie przekona? ;-)

    skąd wiesz, próbowałeś?

    > Za rok w kolejnym wątku na ten temat będziesz i tak wpierał swoje. :-)

    nie swoje

    jak narazie po za argumantami, ze to jest głupie, zadne inne nie padly.

    a przepis jak sobie byl tak jest nadal.

    podaj jego inną interpretacje chętnie wysłucham twojej