  • 1. Data: 2010-02-09 17:52:56
    Temat: Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?
    Od: mimo <m...@g...com>

    Witam,

    Potrzebuje odpis aktu notarialnego - umowy dożywocia, która została
    zawarta w 1996 roku. Przeszukiwałem dokumenty w domu i nigdzie jej nie
    mam. Mam tylko dokumenty świadczące o tym że została dokonana zmiana w
    księdze wieczystej na podstawie umowy dożywocia. Ciotka z którą umowa
    była zawarta umarła dwa lata temu.
    Gdzie mogę uzyskać odpis aktu notarialnego tej umowy. Szukałem tego
    notariusza który tą umowę sporządził, ale nie mogę znaleźć. Czy te
    dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
    wskazanie miejsca gdzie mogę taki odpis uzyskać.

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-09 18:43:11
    Temat: Re: Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mimo wrote:
> [...]
    > dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
    > wskazanie miejsca gdzie mogę taki odpis uzyskać.

    Zapytaj w Poznanskiej Izbie Notarialnej
    ul. Piękna 41
    60-589 Poznań
    tel. (0-61) 8480-813

    im wiecej danych masz, tym latwiej bedzie znalezzc dokument.

    oni na pewno powiedza ci gdzie znalezc tego notariusza o ile jeszcze
    funkcjonuje, wowczas dokument powinien byc u tego notariusza, jesli nie
    ma notariusza, to dokumenty sa w archiwum. W izbie powinni wiedziec jak
    sie do nich dokopac.

  • 3. Data: 2010-02-09 22:38:26
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 09-02-2010 18:52, mimo pisze:
> [...]
    > dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
    > wskazanie miejsca gdzie mogę taki odpis uzyskać.

    Umowa jest w aktach księgi wieczystej w sądzie. Żeby się do niej dostać
    trzeba wykazać tzw. interes prawny - najlepiej być właścicielem albo
    mieć od właściciela pełnomocnictwo do przeglądania akt KW.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2010-02-10 19:45:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 09:52:56 -0800 (PST), mimo napisał(a):

> [...]
    > dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
    > wskazanie miejsca gdzie mogę taki odpis uzyskać.

    W Warszawie jest http://www.hipoteka.waw.pl/pl.html skąd wydobywałem stary
    akt notarialny spółki z o.o. więc może jest taki odpowiednik w Poznaniu ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124730
    .php
    zakaz wjazdu do lasu kabackiego

  • 5. Data: 2010-02-12 22:20:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > notariusza, to dokumenty sa w archiwum. W izbie powinni wiedziec jak sie

    Oryginały aktów notarialnych po 10 latach są przekazywane przez
    notariuszy do właściwych miejscowo sądów rejonowych, a dokładniej do
    wydziałów ksiąg wieczystych.