    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Date: Thu, 11 Feb 2010 14:39:41 -0600

    RadoslawF wrote:

    > Nie nagrywam swoich rozmów ze znajomymi i nie zapamiętuje numerów
    > ustaw.

    to moze zapytaj go jeszcze raz

    > Sobie sam znajdź znajomego prawnika. :-)

    znalazlem.
    twierdzi, ze wyjatkow nie ma.

    to, ze sedziowie paragrafu nie lubia i zwykle wypieprzaja takie sprawy
    pod haslem znikoma szkodliwosc spoleczna to inna sprawa.
    tudziez ida w kierunku, ze art 97 KW mowi o wykroczeniu przeciwko
    bezpieczenstwu w ruchu drogowym, a art 78.4 PORD pod wykroczenie
    przeciwko bezpieczenstwo sie nie kwalifikuje i odsyla policje do diabla.
    Ale to sa indywidualne wycieczki sadow i ma sie nijak z dostaniem nadatu
    tudzies skierowaniem sprawy do sadu grodzkiego. Tu sprawa jest
    jednoznacza. Nie pamietasz, znaczy, ze nie przestregales art 78.4 PORD
    co kwalifikowane jest jako wykroczenie.