  • 1. Data: 2010-02-09 09:19:51
    Temat: Data nabycia spadku
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące daty nabycia spadku.
    W 2006 roku umiera ojciec X, rok później jego matka Y.
    Postępowanie spadkowe dotyczy spadku po zmarłej w 2007 matce Y.

    Z jaką datą nabyły spadek dzieci X - z datą śmierci X czy Y ?

    Pozdrawiam,
    m.w.

  • 2. Data: 2010-02-09 18:36:41
    Temat: Re: Data nabycia spadku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    my way wrote:
> [...]
    > Postępowanie spadkowe dotyczy spadku po zmarłej w 2007 matce Y.
    >
    > Z jaką datą nabyły spadek dzieci X - z datą śmierci X czy Y ?

    w dniu smierci ojca nabyly spadek po ojcu
    w dniu smierci babci nabyly spadek po babci.