    From: DeeCann <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Date: Mon, 03 Apr 2006 08:41:25 +0200

    Pytanie moje tyczy sie zaparkowanych samochodow centralnie na sciazkach
    rowerowych. Jezdzilem przez weekend i pare mi sie w telefonie uzbieralo.
    Tak sie zastanawiam czy tego typu fotki moge umiescic na stronce ...
    zauzmy ze jakas prywatna? Czy musza byc zakryte jego numery? Ewentualnie
    czy moge poinformowac pana szanownego kierowce ( np. kartka za szybka )
    gdzie moze znalezc swoje zdjecie. Co w przypadku kiedy samochod posiada
    drukowana reklame ( adres, nazwa firmy ).
    Jesli ktos chce zadac pytanie "a po co to?" to odpowiadam krotko: chodzi
    o taka prywatna lecz technicznie udostepniona w necie kolekcje miejsc w
    miescie na ktore trzeba stanowczo uwazac.

    Pokój&Rytm
    <.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
    <.: -- Chcieć to móc -- :.>