  • 1. Data: 2006-12-14 19:15:49
    Temat: fotki w pracy -pewnie już było...
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    czy moj szefuncio ma prawo mnie fotnąc w pracy, przy okazji fotografowania
    miejsca pracy? czy nie powinien posiadac mojej zgody.
    cel focnia nieznany - pracodawca nie chce wyjasnic, zakladam, ze ie chce
    publikowac fotek.
    thx

  • 2. Data: 2006-12-14 19:37:22
    Temat: Re: fotki w pracy -pewnie już było...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:els7t5$gte$1@inews.gazeta.pl Leon
    <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > fotografowania miejsca pracy? czy nie powinien posiadac mojej zgody.
    > cel focnia nieznany - pracodawca nie chce wyjasnic, zakladam, ze ie chce
    IMHO nie ma przeszkód dla wykonania takiej fotografii.
    Celem upewnienia się weź aparat, cyknij szefa parę razy, a jak się będzie
    sprzeciwiał, to go spytaj o podstawę prawną. ;))

    Jotte

  • 3. Data: 2006-12-14 23:22:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 14.12.2006 Leon <m...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > miejsca pracy? czy nie powinien posiadac mojej zgody.
    > cel focnia nieznany - pracodawca nie chce wyjasnic, zakladam, ze ie chce

    Fotnąć Cię może w takiej sytuacji każdy.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2006-12-15 01:02:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leon wrote:
    > czy moj szefuncio ma prawo mnie fotnąc w pracy, przy okazji fotografowania
    > miejsca pracy? czy nie powinien posiadac mojej zgody.

    Zawsze może cię sfotografować każdy, dla kogo jesteś normalnie widoczny.

    > cel focnia nieznany - pracodawca nie chce wyjasnic, zakladam, ze ie chce
    > publikowac fotek.

    O ile nie będzie publikować - możesz mu nafiukać. Albo, jak radzą inni,
    też zrobić zdjęcie ;->

  • 5. Data: 2006-12-15 19:47:48
    Od: "Rajmund Wrotek" <o...@m...com>

    Użytkownik "Leon " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsca pracy? czy nie powinien posiadac mojej zgody.
    > cel focnia nieznany - pracodawca nie chce wyjasnic, zakladam, ze ie chce

    a czy też można fotografować jakiegoś urzędnika w urzędzie?
    Przychodzę do urzędu, zostawiam pismo i fotografuję panią w chwili, kiedy
    właśnie wręczam jej pismo. Dzięki temu pismo nie zaginie, nikt nie powie, że
    pisma nie dostał ...
    Skoro focić można to wszystkim i wszędzie (no z wyjątkami) :-)

  • 6. Data: 2006-12-16 03:18:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.12.2006 Rajmund Wrotek <o...@m...com> napisał/a:
    > a czy też można fotografować jakiegoś urzędnika w urzędzie?

    Tak, ale weź pod uwagę dwie rzeczy:
    1) ewentualność zarzutu, że fotografujesz jakieś poufne dokumenty które
    mogą się tam znajdować
    2) fakt, że możesz fotografować nie oznacza, że możesz bezwarunkowo tam
    przebywać

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2006-12-16 17:17:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski wrote:

    > Tak, ale weź pod uwagę dwie rzeczy:
    > 1) ewentualność zarzutu, że fotografujesz jakieś poufne dokumenty które
    > mogą się tam znajdować

    Poufnych dokumentów nie wolno wystawiać na widok publiczny.

    > 2) fakt, że możesz fotografować nie oznacza, że możesz bezwarunkowo tam
    > przebywać

    Nie wolno przebywać w urzędzie w celu składania dokumentów? Fascynujące.