    From: TroXX <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: firma zalega z wyplata (umowa o dzielo)
    Date: Mon, 29 Mar 2004 14:27:05 +0200

    Witam,

    Mam nastepujacy problem: Jakis czas temu, pracowalem pracowalem dla
    firmy z branzy informatycznej, wykonywalem zlecenia na umowy o dzielo.
    Wspolprace z firma zakonczylem, ale od kilku miesiecy nie moge od
    firmy wyciagnac pieniedzy za ostatnia umowe - sprawa ciagnie sie juz
    od 4 miesiecy i mam jej powoli dosc. Dzwonilem do PIP, ale powiedzieli
    mi, ze oni nie zajmuja sie umowami o dzielo. Gdzie w takim razie mam
    sie udac - do Sadu Pracy? Slyszalem ze tam sprawy ciagna sie tak
    dlugo, jak "zwykle" sprawy cywilne, poza tym nie mam zadnego
    doswiadczenia w pisaniu pozwo, etc :( Moze cos doradzicie?

    pozdrawiam
    --
    mail: t...@t...pl
    GG : 33963