  • Data: 2004-03-29 19:54:21
    Temat: Re: firma zalega z wyplata (umowa o dzielo)
    Od: TroXX <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstepnie dziekuje za szczegolowe informacje :)

    >Oczywiscie masz dowod, ze dzielo zostalo przyjete? To, ze wisi w
    >Internecie nie swiadczy ze bylo Twoje...

    Czy adnotacja "Akceptuje do wyplaty" z podpisem osoby odpowiedzialnej
    ze strony firmy na rachunku dolaczonym do umowy stanowi taki dowod?

    Firma ogolnie mowiac placi za zlecenia, jednak praktycznie zawsze
    placi z duzym opoznieniem, trzeba sie upominac, wrecz zebrac - a ja
    mam tego dosc. Chce ich jakos postraszyc, zmusic do dzialania -
    liczylem ze skarga w PIP pomoze, ale niestety to nie ten adres.

    pozdrawiam
    --
    mail: t...@t...pl
    GG : 33963