  • Data: 2004-03-29 13:36:00
    Temat: Re: firma zalega z wyplata (umowa o dzielo)
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "TroXX" <t...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:k45g6017h06urvqv8hohfpvee7lsnhuvu3@4ax.com...
    > Witam,
    >
    > Mam nastepujacy problem: Jakis czas temu, pracowalem pracowalem dla
    > firmy z branzy informatycznej, wykonywalem zlecenia na umowy o dzielo.
    > Wspolprace z firma zakonczylem, ale od kilku miesiecy nie moge od
    > firmy wyciagnac pieniedzy za ostatnia umowe - sprawa ciagnie sie juz
    > od 4 miesiecy i mam jej powoli dosc. Dzwonilem do PIP, ale powiedzieli
    > mi, ze oni nie zajmuja sie umowami o dzielo. Gdzie w takim razie mam
    > sie udac - do Sadu Pracy? Slyszalem ze tam sprawy ciagna sie tak
    > dlugo, jak "zwykle" sprawy cywilne, poza tym nie mam zadnego
> [...]

    Fajnie byloby wiedziec, co to za dzielo. Bo jesli da sie scigac z prawa
    autorskiego, to firma ma przechlapane, a Ty mozesz dosyc latwo dochodzic
    swego. Mozesz zacytowac przedmiot umowy? Albo jesli to tajemnica, to
    zdefiniowac go ogolnie? Chodzi o to, czy przedmiotem umowy byl "przejaw
    dzialalnosci tworczej o indywidualnym charakterze" ?

    --
    pozdrawiam:-) Marek