  • 1. Data: 2005-11-18 13:01:24
    Temat: firma usługowa nie dotrzymała warunków umowy
    Od: "remina" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie - jak w temacie , a konkretnie - firma usługowa nie
    wywiązała się z terminu wykonania usługi określonego w umowie. Ponoszę
    dodatkowe koszta telefonując kilkakrotnie do wykonawcy, który wyraźnie unika
    rozmowy ze mną (zabawa w kotka i myszkę :))
    Czy wobec zaistniałej sytuacji , jeżeli nawet zamówiony towar (za który
    wpłaciłam już zadatek) otrzymam już po terminie oznaczonym w umowie, mogę
    ubiegać się o zadośćuczynienie z powodu nie wywiazania się z warunków umowy?
    Prosze o poradę, za każdą odpowiedź dziękuję.
    Pozdrawiam
    Remina