  • 1. Data: 2005-11-18 09:26:05
    Temat: Zadatek w zamówieniu pojazdu - pr. konsumenckie
    Od: Tomasz<k...@p...onet.pl>

    złożylem zamowienie na samochod u dealera.
    zaplacilem zadatek w kwocie 1000Euro i czekalem.
    wydanie pojazdu mialo nastapic do 10 wrzesnia jednak dealer nie dostarczyl mi w
    terminie okreslonym w zamowieniu kompletu dokumentow miedzy innymi
    swiadectwa homologacji od producenta z francji z zznaczeniem ze auto spelnia
    euro norme 3 lub 4 emisji spalin bo ponoc tak mu wystawil producent z francji.
    dostarczony dokument ni epozwala mi zarejestrowac auta za granica z ulga od
    podatku emisji spalin a jest to spora kwota rocznie.

    Czy przedsiebiorca ma prawo pobierac od konsumenta zadatek na poczet umowy
    kupna sprzedazy, czy nie ma tu moze zastosowania jakas z klauzul abuzywnych z
    kc?

    -> http://usenet.pomocprawna.info