  • 1. Data: 2003-10-20 18:46:43
    Temat: faktura z tepsy BEZ podpisanej umowy
    Od: "Elvenbow" <e...@w...pl>

    Witam.

    TEPSA przysłała mi fakturę VAT za ISDN... a umowy nie podpisywałem.
    Czy coś mi mogą "przeszkadzać" jeśli jej nie opłacę?

    -------
    Oto jak wygląda historia:
    W lipcu zadzwoniłem do lokalnego boku, że chcę telefon na firmę.. zwyklaka,
    nie ISDN. Zadzwonil do mnie konsultant.. zaczal zachwalac ISDN, jakie to
    piekne.. i że będzie bosko, choć kosztować bedzie 300 pln drożej.. Zgodziłem
    się.., przyjechali, zamontowali.
    ALE - przyszla do mnie umowa... - okazuje się że jest IN BLANCO - 6 stron
    umowy bez żadnych kwot, bez żadnych terminów - słowem.. czysta umowa - na
    którą miałem się w ciemno zgodzić. tylko podpisać..
    Jakoże nigdy nie podpisałbym umowy inblanco, odesłałem im to z powrotem,
    prosząc o wypełnienie kwotami i terminami... to zadzwonili do mnie , że
    przyślą mi umowę jeszce raz z regulaminem usługi ISDN... powiedziałem przez
    telefon że nie opłacę faktur.. bo nie korzystam z telefonu..
    Do dziś nie podpisałem tej umowy.. (INBLANCO) .. ale dziś przyszła do mnie
    faktura VAT za instalacje ISDN, oraz 4 abonamenty za lipiec - pazdziernik..
    -------

    Co się stanie jeśli nie zapłacę tej faktury..? Szcerze mówiąc mam już dość
    tego ISDN - bo w tym regulaminie doczytalem , że tak naprawdę w moim
    przypadku ISDN mi nic nie da.. więc wolałbym by mi to cholerstwo zabrali..

    Pozdrawiam,
    Elvenbow
    e...@w...pl

  • 2. Data: 2003-10-20 22:25:04
    Temat: Re: faktura z tepsy BEZ podpisanej umowy
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Elvenbow" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co się stanie jeśli nie zapłacę tej faktury..? Szcerze mówiąc mam już dość
    > tego ISDN - bo w tym regulaminie doczytalem , że tak naprawdę w moim
    > przypadku ISDN mi nic nie da.. więc wolałbym by mi to cholerstwo zabrali..

    Ale czy telefony dzialaja i uzywales ich ? To jest najwazniejsze pytanie ...
    Jesli uzywales to znaczy ze zgodziles sie na warunki umowy ...

  • 3. Data: 2003-10-21 06:44:27
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Elvenbow wrote:

> [...]
    > dość tego ISDN - bo w tym regulaminie doczytalem , że tak naprawdę w
    > moim przypadku ISDN mi nic nie da.. więc wolałbym by mi to cholerstwo

    Domyślam się, że przez te 4 miesiące ani razu nie korzystałeś z
    telefonu. Jeśli tak, to rzeczywiście masz oczywiste powody, aby nie
    płacić za fakturę. Nie chcę wypowiadać sie co robić jeśli jednak nie
    mając umowy telefonu używałeś.

  • 4. Data: 2003-10-21 11:07:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2003, Jureq wrote:

    >+ Elvenbow wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ płacić za fakturę. Nie chcę wypowiadać sie co robić jeśli jednak nie

    Dywagacyjnie: jak używał to miał umowę.
    Być może nie była ona w postaci pisemnej, ale jak to KC stanowi:
    "każde zachowanie wskazujące..."

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-10-21 14:17:24
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Dywagacyjnie: jak używał to miał umowę.
    > Być może nie była ona w postaci pisemnej, ale jak to KC stanowi:
    > "każde zachowanie wskazujące..."

    Właśnie o to mi chodzi ;)

  • 6. Data: 2003-10-21 16:15:05
    Od: "Elvenbow" <e...@w...pl>

> [...]
    > telefonu. Jeśli tak, to rzeczywiście masz oczywiste powody, aby nie
    > płacić za fakturę. Nie chcę wypowiadać sie co robić jeśli jednak nie

    Nie podłączyłem telefonu do gniazdka, choć wiem, że w gniazdku podłączyli
    sygnał.
    (2-3 razy podłączyłem telefon by sprawdzić czy jest sygnał)

    Ale cały czas czekałem, aż dostanę odpowiednią umowę .. i wtedy zacznę
    korzystać.
    Po prostu chciałem, by płacone faktury oparte były o jasną i czytelną umowę
    z której wynika za co płacę, ile płacę i do kiedy płacę.

    Pozdrawiam,
    Elvenbow