  • 1. Data: 2003-10-20 17:47:17
    Temat: niedotrzymanie zobowiązania
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    ponawiam swoje pytanie bo liczę na jakąś ciekawą odpowiedź: zakład pracy
    przeniósł mnie na 1/2 etatu pod rygorem wypowiedzenia jeżeli
    nie wyrażę na takie przeniesienie zgody, obiecując na piśmie ze po upływie
    roku zostanę orzywrócony na pełny etat, jedak po 3 miesiącach dostałem
    wypowiedzenie, nie dano mi doczekać pełnego roku czy mogę czegoś dochodzić
    od zakładu pracy?

  • 2. Data: 2003-10-20 21:45:51
    Temat: Re: niedotrzymanie zobowiązania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, jurekh wrote:
    [...]
    >+ obiecując na piśmie ze po upływie
    >+ roku zostanę orzywrócony na pełny etat,

    ...a co obiecali "w razie niedotrzymania obietnicy" ?
    Poza dobrym samopoczuciem, oczywiście... :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-10-21 15:30:25
    Od: Dredd<...@...pl>

    A w jakiej formie była wyrażona ta obietnica (pisemnie? ustnie?)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-10-21 15:34:48
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    na piśmie przy zmianie warunków

  • 5. Data: 2003-10-21 15:44:50
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    ale czy można z tym iść do sądu?
    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 6. Data: 2003-10-23 16:29:43
    Od: Dredd<...@...pl>

    To jeśli w tym przyrzeczeniu określony był termin zawarcia umowy
    przyrzeczonej to teoretycznie można rozważać, czy w ten sposób
    zawarta została umowa przedwstępna (art. 390 k.c. w zw. z art. 300
    k.p.)
    Nie wykluczone więc że miałbyś prawo dochodzić zawarcia umowy
    przyrzeczonej albo odszkodowania.
    Ale trudno wypowiadać się jednoznacznie na odległość

    -> http://usenet.pomocprawna.info