  • 1. Data: 2003-10-20 17:44:49
    Temat: działalność gospodarcza a umowa zlecenie
    Od: "Anna Leszczynska" <a...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam
    Pilnie proszę zorientowanych o radę!!!
    Prowadzę działalność gospodarczą, płacę VAT.
    Pewna firma chce podpisać ze mną jako Zleceniobiorcą (nie w ramach
    prowadzonej przeze mnie działalności)umowę zlecenie w zakresie pokrywającym
    się z zakresem mojej działalności. Czy to możliwe?

    Mam wrażenie, że mogę jedynie:
    1. Wystawić firmie fakturę.
    2. Podpisać z firmą umowę zlecenie, ale tak ją sformułować, żeby nie
    pokrywała się z zakresem mojej działalności.

    Proszę o radę:)))))

  • 2. Data: 2003-10-20 21:47:32
    Temat: Re: działalność gospodarcza a umowa zlecenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, Anna Leszczynska wrote:
    [...]
> [...]
    >+ prowadzonej przeze mnie działalności)umowę zlecenie w zakresie pokrywającym
    >+ się z zakresem mojej działalności. Czy to możliwe?

    MZ z powodów choćby podatkowych nie.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)