  • 11. Data: 2009-05-05 07:43:13
    Temat: Re: faktura vat
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 maj 2009 09:28
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtopra$sev$1@news.onet.pl>):

    > Stawiam że na lewo kręci. Co za problem dla uczciwego wystawić fakturę.
    > Chyba że ktoś chce na DG, to niech spada. O tym się mówi od razu.

    A jaki problem wystawić, jak powiedział później?

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-05-05 08:27:49
    Od: <s...@a...pl>

    > A jaki problem wystawić, jak powiedział później?

    Pierwsze to to, o czym wspomina zawsze Gotfryd: mozliwe oszukiwanie sprzedawcy.
    Kupuję bez faktury, jak pasuje, biorę fakturę. Jak nie pasuje, to udaję
    konsumenta i zwracam towar.

    Drugie to sytuacja, gdy fakturę sprzedawca musi wystawić po 7 dniach od wydania
    towaru. Wystawiając ją sam na siebie daje bata, by US go ukarał za nieterminowe
    wystawienie faktury.

  • 13. Data: 2009-05-05 08:28:39
    Temat: Re: [OT' faktura vat
    Od: <s...@a...pl>

    > s...@a...pl pisze:
    >

    > tak na marginesie (poza tematem):
    > sympatyczna i rozsądna, aż miło poczytać
    > :)
    > tomasz

    tnx. Pamietaj jednak, że sympatyczna_poczta to 'on' :P

  • 14. Data: 2009-05-05 08:39:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 maj 2009 10:27
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtota2$6qs$1@news.onet.pl>):

    > Pierwsze to to, o czym wspomina zawsze Gotfryd: mozliwe oszukiwanie
    > sprzedawcy. Kupuję bez faktury, jak pasuje, biorę fakturę. Jak nie pasuje,
    > to udaję konsumenta i zwracam towar.

    Ale było napisane:
    ,,
    przelew poszedl... w formularzu opcji dostawy wybrano m.in. fakture vat jako
    'pokwitowanie'
    ''

    więc najwyraźniej towar jeszcze nie został wysłany.

    > Drugie to sytuacja, gdy fakturę sprzedawca musi wystawić po 7 dniach od
    > wydania towaru. Wystawiając ją sam na siebie daje bata, by US go ukarał za
    > nieterminowe wystawienie faktury.

    No cóż, Medialny Marek wystawia faktury do 3 miesięcy. Ale może Większy
    Może.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-05-05 08:40:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tristan pisze:

    > No cóż, Medialny Marek wystawia faktury do 3 miesięcy. Ale może Większy
    > Może.

    Nie może, zdawało Ci się. :(

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-05-05 08:45:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 maj 2009 10:40
    (autor spp
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtou2c$89p$1@news.onet.pl>):

    > Nie może, zdawało Ci się. :(

    No tak się chwalili kiedyś (dawno tam nie byłem) napisem na ścianie. Nawet
    tu o tym pisałem: Message-ID: <ga9gc5$3op$1@news.onet.pl> we wrześniu.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-05-05 08:56:17
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    s...@a...pl pisze:

    > tnx. Pamietaj jednak, że sympatyczna_poczta to 'on' :P

    życie jest koszmarne. żeby znaleźć rozsądnego, sympatycznego partnera (w
    sensie "ona")... łatwiej trafić 6-kę w lotto.
    sorry, grupowicze - wiem, że to nie ta grupa, ale rozmarzyłem się w
    przerwie na kawę :D
    tomasz

  • 18. Data: 2009-05-05 16:50:50
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 05 May 2009 10:39:45 +0200, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >No cóż, Medialny Marek wystawia faktury do 3 miesięcy. Ale może Większy
    >Może.

    dla osob fizycznych...
    nota bene electroworld tez, wiec epwnie i inne firmy..

    natomiast dla firm wystawia fakture w 7 dni

    pozdarwiam,
    cyb

  • 19. Data: 2009-05-05 17:08:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 maj 2009 18:50
    (autor Cyb
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <t...@4...com>):

    > dla osob fizycznych...
    > nota bene electroworld tez, wiec epwnie i inne firmy..
    > natomiast dla firm wystawia fakture w 7 dni

    No więc właśnie we wrześniu 2008 mieli napis, że dla firm również 3 miesiące
    Dlatego wtedy o tym pisałem: Message-ID: <ga9gc5$3op$1@news.onet.pl> we
    wrześniu.
    --
    Tristan