  • 1. Data: 2009-05-04 17:20:56
    Temat: Aktualności Wschodniego Indonezja Podróże
    Od: herwi <9...@g...com>

    Drodzy moi przyjaciele w Polsce

    Pozdrowienia formie Wyspa Lombok Indonezja
    Ja jestem częścią tej grupy.

    Wschód Indonezja jest obecnie otwarty dla Twojego miejsca podróży.
    Mamy przyjemność powitać Państwa wszystkich.
    Tutaj znajdziecie wszystkie http://www.eastindonesiatravel.co.id
    Dziękuję za uwagę i pomoc.
    God bless you all i do wszystkich Sukses

    Do zobaczenia,

    My Best Regards,
    Herwi

  • 2. Data: 2009-05-04 17:31:53
    Temat: Re: Aktualności Wschodniego Indonezja Podróże
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "herwi" <9...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Tutaj znajdziecie wszystkie http://www.eastindonesiatravel.co.id
    > Dziękuję za uwagę i pomoc.
    > God bless you all i do wszystkich Sukses

    Jak już koniecznie chciał to napisać po Poslku, to nie należało do tego
    używać translatora :-)

  • 3. Data: 2009-05-05 05:24:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak już koniecznie chciał to napisać po Poslku, to nie należało do tego
    > używać translatora :-)

    a myslisz ze to pisal czlowiek?
    jak dla mnie to spam newsgrupowy, automatyczny i tyle