  • 21. Data: 2002-08-17 21:55:09
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    > Dziewczynka z 6cioma placami u rąk - rodzice oczywiście w/g zaleceń
    lekaży
    > przygotowują sie do operacji, pytają na .medycyna o szczegóły zabiegu.
    >
    > I nagle wyskakuje expert żeby tego nie robic - bo 6 palców jest
    lepsze -
    > itd. Taka strona :
    >
    > 1. tłumaczy skołowanym rodzicom którzy się gubią w wątku na 100 postów
    że
    > expert wcale nie jest żedym lekarzem (w przeciwieństwie do jego kontr-
    > dyskutantów) i żeby uważać na jego 'rady'
    > 2. kończy (zazwyczaj) wątek

    Specjalnie zostawiłem w całości.
    Jak to się ma do wypowiedzi Johna Dreamera?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2002-08-18 03:14:39
    Od: t...@w...pdi.net

    In pl.soc.prawo Krzysztof <k...@a...mail.ru> wrote:

    > tak to juz jest w usnet.
    > jak komuś nie odpowiada nie musi korzystać. Nie on jeden pisze OT...

    Obowiazkiem grupy jest zwrocenie uwagi na OT. I nie pisz, ze nie bo wtedy W
    OGOLE mogloby nie byc podzialu tematycznego. Jest i nalezy go przestrzegac.
    Z powodu owego trolla jedna z bardziej istotnych grup usenetowych w Polsce
    dorobila sie moderowania. Wlasnie z powodu ODPORNOSCI trolla na prosby
    zaprzestania zasmiecania grupy.

    > Odnoszę wrażenie, że chłopak pełni rolę kozła ofiarnego, jeszcze trochę
    > to cały polski usenet będzie go winił za całe zło tego świata...

    Co ty wypisujesz??? Jakie zlo? Jaki koziol ofiarny? Ja cie prosze, zamiast
    opierac sie na WYOBRAZENIACH przestudiuj dyskusje z udzialem tej osoby.
    Zajrzyj do dejanews. Naprawde. Bo w tej chwili piszesz dziwne rzeczy.

    > to skąd te tasiemcowe wątki?

    Bo bardzo czesto wciska ludziom SZKODLIWY kit. I bardzo czesto TRZEBA to
    prostowac. Ja tego nigdy nie robilem i nie zamierzam ale wiele osob chce i
    chwala im za to. Oczywiscie, z tego biednego, chorego czlowieka duzo osob ma
    ubaw i jest to przykre. Ale trzeba tez pomyslec o ofiarach jego "madrosci".

    > szczerze mówiąc nie lubię się bawić czyimś kosztem i z czyichś
    > problemow.

    Ja tez nie.

    > Pozdrowienia
    > Krzysztof

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

    P.S. Nie piszemy w istocie o jednym trollu. Jest ich tutaj sporo. Na
    przyklad jest gosc ktory atakuje grupowiczow w swiecie realnym, dzwoniac do
    ich pracodawcow i straszac sadami. Jeden z grupowiczow stracil przez niego
    prace. Przy nim troll o ktorym dyskutujemy to lagodny przypadek, ktory od
    biedy mozna scierpiec :-)))

  • 23. Data: 2002-08-18 03:14:40
    Od: t...@w...pdi.net

    In pl.soc.prawo Matrix <k...@w...pl> wrote:

    > Chyba wyjme trolla z KF i wrzuce tam jego dobroczyńców-karmicieli :-))

    No i? Co to za dziwna mania informowania o operacjach na swoim killfile'u? A
    wstawiaj tam sobie kogo chcesz :-)))

    > Pozdrawiam
    > Matrix

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 24. Data: 2002-08-18 06:32:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> wrote in

> [...]

    4 godziny to niewielka część z ok 24*356*80 :)

    > Jak to się ma do wypowiedzi Johna Dreamera?

    tak, że 5 godzin by osoby szukające pomocy w sprawie np. operacji ich
    córeczki mieli dodatkową wskazówkę do odróżnienia argumentów lekarzy, od
    osby której się wydaje że jest lekarzem - to dobrze spędzone 5 godzin :)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 25. Data: 2002-08-18 06:34:50
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> wrote in

    [...]

    a jeszcze krócej żeby dodarało
    to że ktoś się ma za napoleona jest śmieszne
    to że expert myśli że się na niego powołują w CNN - jest smieszne
    że uważa że wynalazł Gingera za 400$ - śmieszne

    ale że radzi coś szkodliwego w WAŻNYCH sprawach (.medycyna) - jest już
    niebezpieczne gdy ktoś go na serio odbierze

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 26. Data: 2002-08-18 09:00:17
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik wrote:

    > Obowiazkiem grupy jest zwrocenie uwagi na OT. I nie pisz, ze nie bo

    Nie piszę. I nie przypisuj mi nie moich wypowiedzi.

> [...]
    > usenetowych w Polsce dorobila sie moderowania. Wlasnie z powodu
    > ODPORNOSCI trolla na prosby zaprzestania zasmiecania grupy.

    I co - masz o to moderowanie pretensje do Experta???
    Trochę dziecinne ...

    Decydując się na pisanie na grupy dyskusyjne, powinieneś sę liczyć także
    z taką sytuacją.

    A gwoli ścisłości - wspomniana przez Ciebie grupa nie dorobiła się
    moderowania z powodu odporności trolla na prośby grupowiczów, a z powodu
    braku odporności _pozostałych grupowiczów_ na działalność trolla. Gdyby
    nikomu to nie przeszkadzało, nie byłaby moderowana.

> [...]
    > zamiast opierac sie na WYOBRAZENIACH przestudiuj dyskusje z udzialem
    > tej osoby. Zajrzyj do dejanews. Naprawde. Bo w tej chwili piszesz

    Moim zdaniem pełni rolę kozła ofiarnego. Nie opieram się na
    wyobrażeniach, znam wypowiedzi Jacka z kilku grup i mi wystarczy.
    Nie wiem, co jest dziwnego w terminie "kozioł ofiarny", a zwłaszcza, co
    tak bardzo może w nim dziwić na pl.sci.psychologia?

    > Bo bardzo czesto wciska ludziom SZKODLIWY kit.

    ???
    Nikt im nie każe w ten szkodliwy kit wierzyć.

    > I bardzo czesto TRZEBA
    > to prostowac. Ja tego nigdy nie robilem i nie zamierzam ale wiele
    > osob chce i chwala im za to.

    :-)))

    > Oczywiscie, z tego biednego, chorego
    > czlowieka duzo osob ma ubaw i jest to przykre. Ale trzeba tez
    > pomyslec o ofiarach jego "madrosci".

    Na jakiej podstawie rozpoznajesz u niego chorobę?
    Badałeś go?

> [...]
    > stracil przez niego prace. Przy nim troll o ktorym dyskutujemy to
    > lagodny przypadek, ktory od biedy mozna scierpiec :-)))

    Masz dowody na to co piszesz? Czy wierzysz każdemu we wszystko co
    napisze na grupie? Jakoś tak mi się dobrze wiąże z fragmentem o
    "wciskaniu kitu"...

    Przy czym nie twierdzę, że tak nie było.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 27. Data: 2002-08-18 09:05:47
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > a jeszcze krócej żeby dodarało
    > to że ktoś się ma za napoleona jest śmieszne
    > to że expert myśli że się na niego powołują w CNN - jest smieszne
    > że uważa że wynalazł Gingera za 400$ - śmieszne

    no tak...
    "Kiepscy" też niektórych śmieszą...

    > ale że radzi coś szkodliwego w WAŻNYCH sprawach (.medycyna) - jest już
    > niebezpieczne gdy ktoś go na serio odbierze

    Jest niebezpieczne, zgadzam się.
    Ale pl.sci.medycyna to IMO nie miejsce na porady lekarskie.

    A poczucie misji polegającej na zwalczaniu kogoś IMHO też jest
    niebezpieczne. Dla zwalczającego.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2002-08-18 10:21:12
    Od: a...@p...onet.pl

    Tak przy okazji chcialem sie zapytac (nie wiem moze jakis cienki jestem czy co)
    ale co to oznacza ze Jacek vel Expert jak go nazywacie robi FUT na pl.test i
    dlaczego to tak wszystkich wkurza bo ja nie mam pojecia.Byc moze mi to nie
    szkodzi bo ja przegladam grupe z poziomu przegladarki,nie uzywam zadnych
    czytnikow bo mnie wszystkie wkurzaja.Wiec o co chodzi z tym FUT?

  • 29. Data: 2002-08-18 10:29:47
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl> quotation:
> [...]
    > szkodzi bo ja przegladam grupe z poziomu przegladarki,nie uzywam zadnych
    > czytnikow bo mnie wszystkie wkurzaja.Wiec o co chodzi z tym FUT?

    Chodzi o to, że odpowiadając na taki post z FUTem (FollowUpTo) twoja
    odpowiedź trafia na śmietnik - grupę do testowania czytników, czyli
    właśnie pl.test. Jest to unikanie odpowiedzi na pytania dyskutantów
    dotyczące bzdur, które on wypisuje. Poza tym jest to chamstwo.

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh

  • 30. Data: 2002-08-18 10:41:29
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    t...@w...pdi.net wrote:
    [..]
    > przyklad jest gosc ktory atakuje grupowiczow w swiecie realnym,

    Chyba chciałeś powiedzieć, że jest gość, którego atakują w świecie
    realnym.

    > dzwoniac do ich pracodawcow i straszac sadami.
    > Jeden z grupowiczow stracil przez niego prace.

    Powtarzasz bzdury.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm