  • 1. Data: 2002-08-15 19:59:08
    Temat: czy mam prawo ....??
    Od: "Lechu" <o...@w...com>

    Witam
    Pytanie:
    Czy mam prawo nie wpuścić na teren swojej działki ludzi z energetyki
    którzy przyszli sprawdzić uszkodzony kabel energetyczny przebiegający w
    ziemi przez moja działkę. Dodam tylko ze linia (0,4 KV) została 10 lat temu
    "puszczona" przez działkę bez mojej zgody (wtedy jeszcze leżała odłogiem i
    nie była zabudowana ani ogrodzona i nie odwiedzana przeze mnie zbyt często)
    w taki sposób że z jednej strony działki kabel wchodzi ziemią, na środku
    działki wychodzi na słup i dalej idzie już linią napowietrzną na teren
    działki obok.

  • 2. Data: 2002-08-16 08:16:26
    Temat: Re: czy mam prawo ....??
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Lechu" <o...@w...com> wrote in message news:ajh14a$9sb$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > w taki sposób że z jednej strony działki kabel wchodzi ziemią, na środku
    > działki wychodzi na słup i dalej idzie już linią napowietrzną na teren
    Myślę, że masz prawo. Masz prawo też zażądać od rejonu energetycznego
    likwidacji linii na terenie Twojego gruntu.
    Podobnie miałem z TPSA, trochę to trwało ale zabrali słup wchodzący 2 m
    w moją nieruchomość i zlikwidowali linię napowietrzną przecinającą jeden z
    narożników.

  • 3. Data: 2002-08-16 19:58:08
    Od: "Grzegorz Waliszkiewicz" <g...@p...onet.pl>

    > temu
    > często)

    A nie lepiej wykorzystac swpje uprawnienia w inny sposób i zarobić na nich.
    Jeśli masz chęci to podrocz się z nimi w sposób który przyniesie Ci jakies
    korzyści.

    Grzegorz