eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoeventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone? › eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "pawelj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
    Date: Thu, 7 May 2009 20:32:18 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <gtv9j6$o5k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abef74.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1241721254 24756 83.7.17.74 (7 May 2009 18:34:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 May 2009 18:34:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090506-0, 2009-05-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:587435
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Jest sobie strona eventim.pl na której można kupić bilety na różne imprezy.
    Kupiłem poprzez stronę internetową 4 bilety -zapłaciłem przesyłka w drodze.
    Chciałem zwrócić. Zadzwoniłem. Pani mówi że oni zwrotów nie przyjmują - co
    faktycznie jest w regulaminie.

    1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?

    Poprosiłem o rozmowę z kimś kto jest bardziej zorientowany ba ta pani nie
    była. Po kilku chwilach powiedziała mi że może mnie połączyć z dyrekotorem,
    który mówi tylko po angielsku. No a ów dyrektor jest jedyną osobą w firmie
    która może cokolwiek powiedzieć mi na temat zwrotu owych biletów.

    2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż
    polski język ?

    Jak na razie to sprawa utknęła do jutra .

    --
    Pawełj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1