  • Data: 2003-09-20 14:40:50
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Rodrig von Falkenstein"
    <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bkho9n$pqd$1@inews.gazeta.pl...

    > Byłoby tak, gdyby bilet należało okazac przy wejsciu, a bez okazania
    biletu
    > nie mozna było wejść. Rożnica jest bardzo istotna. Żeby wejść na salę
    kinową
    > trzeba okazać bilet. Żeby wejśc do autobusu nie trzeba okazywać biletu.

    Ale należy go niezwłocznie skasować.A żeby było co kasować trzeba go mieć.
    Czy myślenie przychodzi Ci z takim trudem??

    > Dlatego sala kinowa jest miejscem zamkniętym, które nie jest
    ogólnodostępne

    Dla mających bilety jest otwarte i ogólnodostępne tak jak i autobus czy
    tramwaj.

    > Zajrzałem. Jest art 33a, który mówi o prawie do wylegitymowania lub
    zwrócenia
    > się do Policji o pomoc w wylegitymowaniu. Racja. Gdy uczyłem sięprawa
    > przewozowego tego przepisu jeszcze nie było.

    Pieprzysz bzdury a w dodatku kłamiesz.
    USTAWA
    z dnia 15 listopada 1984 r.

    Prawo przewozowe.

    A studiujesz ponoć 7 lat. Ustawa weszła w życie 1.07.85 roku.
    Skończ więc waść i wstydu sobie oszczędź.
    Nie chce mi się z tobą gadać, nie ten poziom :(

    Pozdr
    Leszek