  • 1. Data: 2009-03-09 12:21:48
    Temat: era
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    Era naciąga klientów
    Przysłali mi niezamówioną usługę "plotki mms" niby to bezpłatną . Nie
    czytałem tego bo informacje typu "Cichopek bez majtek" na zmianę z "Cichopek
    w majtkach" zupełnie mnie nie interesują. Po jakims czasem podobno (podobno
    bo nie czytałem tylko od razu skasowałem) przysłali mi sesemesa że
    automatycznie przedłuzaja mi tę super promocję po 29 gr od sztuki za każdą
    rewelację.
    Po 3 miesiącach naciagania (nie brałem bilingów) zorientowałem się że musze
    płacić za coś czego nie zamawiałem i nie uczyniłem najmniejszego gestu
    pozwalajacego domniemywac ze sie zgadzam an dsotawę jakiejś usługi.

    Na mają rekalamację od ery dostałem odpowiedź że wszystko jest zgodne z
    jakimiś regulaminami.
    Co robić dalej?
    Uważam że to zwykłe chamstwo pomimo zgodnosci z regulaminami.
    Decter

  • 2. Data: 2009-03-09 12:31:34
    Temat: Re: era
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Decter pisze:

    > Uważam że to zwykłe chamstwo pomimo zgodnosci z regulaminami.

    Nie, to nazywa się lenistwo ewentualnie głupota abonenta.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-03-09 12:36:12
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Nie, to nazywa się lenistwo ewentualnie głupota abonenta.
    Jak Ci wyślę sesemesa że zawieramy umowę kupna twojego mieszkania
    lub auta za złotówkę i nie odpowiesz w ciągu 3,5 sekundy "NIE" to rozumiem
    że umowa jest wazna?
    Decter

  • 4. Data: 2009-03-09 12:42:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 13:36:12 +0100, Decter napisał(a):

    > Jak Ci wyślę sesemesa że zawieramy umowę kupna twojego
    > mieszkania
    > lub auta za złotówkę i nie odpowiesz w ciągu 3,5 sekundy "NIE" to
    > rozumiem że umowa jest wazna?

    A przeczytasz tego esemesa? ;-)
    Nie, powyższa umowa nie będzie ważna, ponieważ takich umów w ogóle nie da
    się zawierać w trybie "masowo-regulaminowym". Natomiast drobne umowy
    telekomunikacyjne i owszem.

    Esemesa nie czytałeś, to i regulaminu pewnie też nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-03-09 12:43:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Decter pisze:

    > Jak Ci wyślę sesemesa że zawieramy umowę kupna twojego mieszkania
    > lub auta za złotówkę i nie odpowiesz w ciągu 3,5 sekundy "NIE" to rozumiem
    > że umowa jest wazna?

    Pewnie :)
    Tylko pokaż mi regulamin uprawniający cię do takich działań, który
    zaakceptowałem.

    Pomijąc już to, to jak znam życie, pierwszego mms zaakceptowałeś,
    potwierdzając to sms/mms, itp. Złożyli ci ofertę ty ja przyjąłeś, nie
    przeczytałeś regulaminu promocji i bach. Kolejny leń/głupek/produkt
    edukacyjny współczesnej szkoły [odpowiednie skreślić] ustrzelony.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 6. Data: 2009-03-09 12:47:08
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Esemesa nie czytałeś, to i regulaminu pewnie też nie.

    Jakoś nie wyczułem u siebie wewnętrznej potrzeby czytania regulaminu
    "plotki mms".
    Ntomiast jestem pewny że regulamin musi być zgodny z przepisami wyższego
    rzędu.
    Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się że nit nie moze Ci sprzedac czegoś
    czego nie zamawiałeś i nie chcesz.

  • 7. Data: 2009-03-09 12:51:16
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Pomijąc już to, to jak znam życie, pierwszego mms zaakceptowałeś,
    > potwierdzając to sms/mms, itp.

    Nie potwierdziłem z prostego powodu:: era już mnie orżnęła na podobnej
    usłudze. Wysłałem sms na jakis okres próbny mms a potem automatycznie.
    przedłużyła.
    Jak widac poszli dalej. Teraz juz nic nie trzeba wysylac ani potwierdzać.

  • 8. Data: 2009-03-09 12:53:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Decter pisze:

    > Nie potwierdziłem

    Skoro tak mówisz ...

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 9. Data: 2009-03-09 12:55:44
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > przeczytałeś regulaminu promocji i bach. Kolejny leń/głupek/produkt
    > edukacyjny współczesnej szkoły [odpowiednie skreślić] ustrzelony.

> [...]

    Ksywka Johnson to aluzja do amerykańskiej głupoty?

  • 10. Data: 2009-03-09 13:13:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Decter pisze:

    > Ksywka Johnson to aluzja do amerykańskiej głupoty?

    Piękne kojarzenie, ale czy aby to nie przeniesienie ?

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars