  • 61. Data: 2021-09-24 13:41:31
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ale nie były i do dzisiaj nie ma. Zamiast zamówionych dotarł jakiś
    > szmelc.

    Tak jak napisałem: Dobij szumowskiego linkiem że UE respiratory
    dotarły do tych co je mieli dostać połowy sezonu grypowego
    bo po takim terminie to byłaby musztarda po obiedzie.
    UE udowodniło w praktyce że spierdolić pokazowo też potrafi.
    Na domniemania "jak zamówione to zamówione z sensem i zrealizowane"
    (w sytuacjach nadzwyczajnych) na 200% nie zasługuje szczególnie gdy
    można sprawdzić realizacje po fakcie. Twój wstręt do linka na
    realizację "zaczyna być intrygujący" IMHO.

    --
    A. Filip

  • 62. Data: 2021-09-24 13:59:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Sep 2021 13:41:31 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > UE udowodniło w praktyce że spierdolić pokazowo też potrafi.

    Nie wierzę, że cała Ciemnogrodzka nie potrafi znaleźć dowodów, że z
    respiratorami zamówionymi przez UE był choć w 1/10 taki obciach jak z
    przewałem Szumowskiego-Izdebskiego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 63. Data: 2021-09-24 14:21:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.09.2021 o 11:37, A. Filip pisze:

    > I ten link niby _udowadnia_ że UE przetarg został _wypełniony_ znacznie
    > lepiej niż Polski?

    Ale że UE też kupiła od handlarza bronią z zapaskudzoną kartoteką?
    Czy o co ci chodzi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 64. Data: 2021-09-24 15:07:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Sep 2021 14:21:23 +0200, Kviat napisał(a):

    > Ale że UE też kupiła od handlarza bronią z zapaskudzoną kartoteką?
    > Czy o co ci chodzi?

    Chodzi o starą pisowską śpiewkę, że może i kradniemy, ale inni wcale nie są
    lepsi.
    Rzecz jasna, żadnego przykładu nie poda; będzie tylko insynuował, bo tak
    szkolą na Ciemnogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 65. Data: 2021-09-24 15:25:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.09.2021 o 15:07, Olin pisze:

> [...]
    > lepsi.
    > Rzecz jasna, żadnego przykładu nie poda; będzie tylko insynuował, bo tak

    Jemu chodzi o to, że wymuszony pośpiech usprawiedliwia zamówienie bez
    przetargu (co jeszcze można zrozumieć) i równocześnie wyparł z umysłu,
    że nie było przymusu zamówienia od kogoś z tak nieposzlakowaną opinią
    (czego już zrozumieć się nie da).

    Oni już tak mają. Covid i pandemia, to oczywista ściema, ale potop i
    drewniana łódka ze wszystkimi zwierzętami świata, to fakt historyczny.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 66. Data: 2021-09-24 15:37:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Sep 2021 15:25:47 +0200, Kviat napisał(a):

    > Jemu chodzi o to, że wymuszony pośpiech usprawiedliwia zamówienie bez
    > przetargu (co jeszcze można zrozumieć)

    Unia zamówiła dzień później po normalnej cenie i nie trzeba było płacić z
    góry; no ale chyba właśnie o to chodziło, żeby wziąć kasę za 3 razy
    przepłacony towar i potem bawić się w kotka i myszkę.

    > Covid i pandemia, to oczywista ściema, ale potop i
    > drewniana łódka ze wszystkimi zwierzętami świata, to fakt historyczny.

    Tak przy okazji: do dzisiaj nie wiadomo, gdzie Noe przewiózł tasiemca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 67. Data: 2021-09-24 19:30:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na szczęście Olin nie był azbeściarzem, więc wybrał się na szkolenie do Moskwy,
    oczywiście bez swojej wiedzy i zgody.

    -----

  • 68. Data: 2021-09-24 20:56:09
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Unia zamówiła dzień później po normalnej cenie i nie trzeba było płacić z
    > góry; no ale chyba właśnie o to chodziło, żeby wziąć kasę za 3 razy
    > przepłacony towar i potem bawić się w kotka i myszkę.

    I co z tego? Budowali w PL drogi na euro 2012 i asfalt podrożał,
    kitaj budował stadiony na olimpiadę i podrożały metale.
    Maseczki podrożały w hot sezonie 10 tys. %

    Co Cię znów niepokoi? Latasz z tymi respiratorami jak kot z pełnym pęcherzem.
    Polataj sobie z bulwarami warszawskimi i hydrobudową, utopiono 120 mln
    i nie odzyskano.

    > Tak przy okazji: do dzisiaj nie wiadomo, gdzie Noe przewiózł tasiemca.

    Do dziś fizyka nie wyjaśniła BB. Kwantówki w 100% również nie wyjaśniła.
    Mimo to da się żyć. Nie przedawkój czasem tych złych wiadomości o polityce
    bo skończysz jak matematycy, zwyczajnie ześwirujesz.

    Papatki i trzymaj się cieplutko!

  • 69. Data: 2021-09-24 21:03:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2021 o 12:39, J.F. pisze:

    > No ale co - podejrzewasz, ze respiratorem domowym to mozna wentylowac
    > jednego pacjenta na godzine,
    > a szpitalnym to 10, i jeszcze bedzie pracowal 5 lat ?

    Respirator do użytku domowego w tłumaczeniu na polski oznacza tyle co
    samolot do użytku lądowego. Nie ma "użytku domowego" respiratorów, bo do
    respiracji wymagana jest intubacja pacjenta a tego się w warunkach
    domowych po prostu nie robi.

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2021-09-25 01:19:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-24, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A kto do kurwy nędzy wrzucił do dyskusji o polskim przetargi przetarg UE?
    > Ja nie złamanego wuja nie domniemam że przetarg UE miał termin
    > realizacji który miał sens w kontekście sezonu grypowego albo że został
    > zrealizowany na warunkach jakie euro-urzędasy sobie wymyśliły.

    No ale to Ty imputujesz, że coś i z tym przetargiem mogło być nie tak więc
    wypadałoby abyś uprawdopodobnił swoją tezę.

    --
    Marcin