  • 91. Data: 2021-09-27 10:33:42
    Temat: Re: Prawo człowieka do papieru toaletowego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli jesteś za jeszcze wyższymi składkami na ZUS/NFZ?

    -----

  • 92. Data: 2021-09-27 11:30:31
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Sep 2021 11:56:09 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

    > Do dziś fizyka nie wyjaśniła BB. Kwantówki w 100% również nie wyjaśniła.

    Nie będę dopytywał, co bardziej szczegółowo masz na myśli z tą "kwantówką",
    zauważę tylko, że w takich elektrowniach jądrowych albo przy lotach
    kosmicznych zatrudnia się raczej fizyków, a nie teologów. Ci drudzy chyba
    nie są chyba specjalnie zmartwieni, bo swą wiedzę i kompetencje mogą
    zademonstrować przy egzorcyzmach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 93. Data: 2021-09-29 10:57:50
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Gdyby (jakimś cudem) przetarg/zamówienie Szumowskiego zostały
    > zrealizowane zgodnie ze specyfikacją to byłoby o czym dyskutować w tym
    > wątku? Może tak ale pole do opierdalania byłoby *znacznie* węższe.

    Może przestań pierdzielić swoje tępe głupoty tylko napisz co z przetargiem UE
    było nie tak i dlaczego przetarg Szumowski Przekręty z o.o. był OK.

  • 94. Data: 2021-09-29 10:58:48
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Jemu chodzi o to, że wymuszony pośpiech usprawiedliwia zamówienie bez
    > przetargu (co jeszcze można zrozumieć) i równocześnie wyparł z umysłu,
    > że nie było przymusu zamówienia od kogoś z tak nieposzlakowaną opinią
    > (czego już zrozumieć się nie da).

    Filip jest ogólnie przytępawy.
    Zadasz jedno pytanie, to odpisze na inne.
    Olać i nie odpowiadać -- to gawędziarz erotoman.

  • 95. Data: 2021-09-29 13:17:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Może przestań pierdzielić swoje tępe głupoty tylko napisz co z przetargiem UE
    > było nie tak i dlaczego przetarg Szumowski Przekręty z o.o. był OK.

    Napisz do kurwy nędzy dlaczego w przypadku UE ma zachodzić domniemanie
    że przetarg "w okolicznościach nadzwyczajnych" *musiał* zostać
    wypełniony zgodnie ze specyfikacją? Polski przetarg nie rozlazł się
    *dowodnie* dopiero później?

    Albo rozmawiamy o prawie i alternatywie bez pozostawianiem jak się zakończyła
    "ma wiarę" albo o wierze w dogmat nieomylności UE.
    Łaska takiej wiary został mi *dawno* odebrana (przez UE).

    --
    A. Filip

  • 96. Data: 2021-09-29 13:23:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Sep 2021 13:17:22 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Napisz do kurwy nędzy dlaczego w przypadku UE ma zachodzić domniemanie
    > że przetarg "w okolicznościach nadzwyczajnych" *musiał* zostać
    > wypełniony zgodnie ze specyfikacją?

    Napisz, który unijny przetarg został przepłacony 3 razy, należność przelano
    z góry na konto typa spod ciemnej gwiazdy, a towaru nie dostarczono.

  • 97. Data: 2021-09-29 14:26:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Napisz, który unijny przetarg został przepłacony 3 razy, należność przelano
    > z góry na konto typa spod ciemnej gwiazdy, a towaru nie dostarczono.

    A po kiego jest potrzebne wzmiankowanie unijnego przetargu przy linii
    oskarżania "po forsie"?

    Wystarczy polecieć po linii ile *dokładnie* forsy poszło do tego co
    wygrał przetarg i co za to zrealizował. Zarzut *co najmniej*
    "niegospodarności" jest z miejsca a średnio zdolny prawnik nawet
    nie musi się wysilać by "nie wykluczać możliwości" przekrętu.
    Gdyby było "zamówione ale nie zapłacone" sprawa byłaby inna,
    wtedy *zrealizowany* przetarg UE nie byłby kwestią drugorzędną.

    Weźta się zdecydujta na główną linie ataku z małą ilością "kluczowych
    kwestii" (dość często ale nie za często powtarzanych) bo "rozdrabianie
    się" na usenecie tylko zamula sprawę na korzyść oskarżanych IMHO.

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Antoine_de_Saint-Exup%
    C3%A9ry

    --
    A. Filip

  • 98. Data: 2021-09-29 15:16:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.09.2021 o 14:26, A. Filip pisze:

    > A po kiego jest potrzebne wzmiankowanie unijnego przetargu przy linii
    > oskarżania "po forsie"?
    >
    > Wystarczy polecieć po linii ile *dokładnie* forsy poszło do tego co
    > wygrał przetarg i co za to zrealizował.

    No to poleć. Ile dokładnie poszło i uzasadnij dlaczego do tej kwoty masz
    żal.
    Poleć po linii co zrealizował ten wygrywający przetarg i uzasadnij za co
    masz żal do tego wygrywającego i za co masz żal do tego, co zrealizował.

    > Zarzut *co najmniej* "niegospodarności" jest z miejsca

    Ale dasz radę wykazać tę *co najmniej* "niegospodarność"?

    > a średnio zdolny prawnik nawet
    > nie musi się wysilać by "nie wykluczać możliwości" przekrętu.

    Ale ogarniasz, że prawo tak nie działa?

    Jak idziesz ulicą, to nie da się wykluczyć, że przed chwilą okradłeś
    sklep, ale nawet średnio zdolny prawnik musi się wysilić żeby to wykazać.

    Nie trzeba się też wysilać, by "nie wykluczać możliwości", że idąc tą
    drogą wdepnąłeś w gówno. Można z miejsca postawić zarzut, że pobrudziłeś
    sobie buty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr