  • 11. Data: 2021-09-21 16:49:35
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 września 2021 o 16:29:54 UTC+2 Astralny Rębajło napisał(a):
    > Następny fachowiec od jebania owiec.
    > http://surgicare.eu/uploads/posts/2018-10/1538471859
    _2.png

    Nie mogę, ależ trzeba być debilem - ale w sumie nic dziwnego, skoroś się tak
    przedstawił.
    Co my tu mamy, surgicare.eu, tak?
    A może jednak:
    Surgicare Russia LLC
    115230, Moscow, Russian Federation,
    7/9 Khlebozavodskiy Proezd
    office 808-2, Kaleidoscope BC

    No i na obrazku masz bellavista 1000e, a nie bellavista 1000.
    Choć kto wie, może różnią się tylko wielkością LCD - bo to taki super produkt, że na
    pierwszym miejscu parametrów podają właśnie przekątną LCD...

    3847458/Hospital-General-San-Cayetano

    Taaa, panie Sash, "Equador!"
    Wiesz w ogóle co to jest UE?
    Zresztą po co ja się pytam ;>

  • 12. Data: 2021-09-21 17:29:51
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    wtorek, 21 września 2021 o 15:27:11 UTC+2 A. Filip napisał(a):

    > *Wszystkiego całkiem* to nie usprawiedliwi ale sporo sporo już tak IMHO.
    > Nawet z tym "częściowym usprawiedliwieniem" sprawa dalej śmierdzi+
    > ale ty i tak lecisz *niepotrzebnie* po linii "nadgorliwości gorszej
    > od faszyzmu". To że jak czujesz się zmuszony "kastrować" wzmiankowanie
    > kluczowych okoliczności może sugerować siłę zarzutów IMHO.

    I tu mamy pytanie, od jakiej kwoty naliczyć VAT?
    Od kwoty sprzedaży? Ile tam było? 40 tysi E? Jeśli tak, kwota VAT będzie wyższa niż
    cena zakupu respiratora + Vat poza hot sezonem. Czyli biznes zupełnie nieopłacalny.

    cyt.

    ewentualny nabywca w/w ruchomości będzie zobowiązany do uregulowania statusu celnego
    towaru....
    Dla wskazanej pozycji towarowej stawka cła wynosi 0%, zaś stawka VAT 8% lub 23%, w
    zależności
    od spełnienia wymagań o wyrobach medycznych.

    To jest jakaś abstrakcja państwa PL. Na różnych programach z licytacjami
    nic takiego nie ma, żadnych dopłat, żadnych Vatów, tu państwo chce wsadzić
    kupującego na minę:)

  • 13. Data: 2021-09-21 17:32:38
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    > Choć kto wie, może różnią się tylko wielkością LCD - bo to taki super produkt, że
    na pierwszym miejscu parametrów podają właśnie przekątną LCD...

    Szwajcarskie znaczy dobre, nie marudź. v. bez E też ma zasilanie sieciowe.
    Twoi fumfle głupoty piszą.

    Nie znam wymagań z przetargu więc nie wiem czy wersja bez "E" spełnia wymagania.
    Czasu na doktoryzowanie się z tematu też nie mam.

  • 14. Data: 2021-09-21 18:06:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

    > FDA dała szczepionkom mRNA pełne dopuszczenie.
    > [...]

    Podasz *KIEDY* oraz jak długo i na ilu (milionach) ludzi były
    stosowane bez pełnego/zwykłego dopuszczenia? Czy może bez
    ściemniania/mataczenia nie potrafisz?

    Argument co do tych respiratorów sprowadza się do tego że okoliczności
    nadzwyczajne (stan wyższej konieczności) które pozwoliłyby na ich użycie
    wbrew "zwykłym" procedurom nie zaszły. Tyle że ministerstwo zdrowia
    miało psi obowiązek być przygotowane także na scenariusz że zajdą bo
    było to wystarczająco prawdopodobne.

    A jak chcesz pełnej brutalnej szczerości: To zlecenie ma dla mnie
    jakichś większy sens jako zrzucenie na "podwykonawce" zakupu od
    producenta "choćby przy użyciu łapówek" w sytuacji światowego rynku
    producenta, chwilowego popytu niebotycznie wyższego od podaży.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2021-09-21 18:08:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 września 2021 o 17:32:40 UTC+2 Astralny Rębajło napisał(a):

    na pierwszym miejscu parametrów podają właśnie przekątną LCD...
    3847458/Hospital-General-San-Cayetano
    > Szwajcarskie znaczy dobre, nie marudź. v. bez E też ma zasilanie sieciowe.
    > Twoi fumfle głupoty piszą.

    Moi? Od kiedy "Russian Federation" tłumaczy się jako "Konfederacja Szwajcarska", a
    "Moscow" jak "Berno"?
    A jest nawet lepiej - to surgicare wygląda na rodem z Kazachstanu.
    Nono, ależ tam mają przemysł - no, w końcu mają nawet Bajkonur, i nawet mieli prom
    kosmiczny, który stał w hangarze, dopóki się ten hangar na niego nie zawalił...

  • 16. Data: 2021-09-21 18:21:07
    Temat: Re: epilog?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 14:38:53 +0200, Olin wrote:
    > "418 respiratorów od handlarza bronią, które w lutym zajął komornik, miało
    > zostać zlicytowane we wtorek. Na licytacji nie pojawił się jednak ani jeden
    > chętny. - Nikt nie chciał tego szmelcu. Te respiratory nie mają gwarancji
    > producenta, nie mają zgody na użytkowanie w Unii Europejskiej i co
    > najważniejsze nie są do użytku w warunkach szpitalnych"
    >
    > https://tvn24.pl/polska/respiratory-od-handlarza-bro
    nia-licytacja-komornicza-sie-nie-odbyla-nie-bylo-che
    tnych-5421745

    Ze nie maja (czy raczej - moga nie miec) gwarancji producenta, to
    jasne.
    Ale o co chodzi z ta zgodą?
    Jakis model bez deklaracji CE, czy nie zgloszony i nie zatwierdzony do
    uzytku w UE ?

    No i ... czy komornik moze sprzedac towar bez znaczka CE ?

    J.

  • 17. Data: 2021-09-21 18:22:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 15:26:23 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

> [...]
    > nie ziścił. Gdyby się ziścił to brak gwarancji i zgody na użytkowanie
    > w UE mogłyby zostać zignorowane "w stanie wyższej/zabójczej konieczności".

    Gorzej, jakby do tego byly potrzebne jakies rurki czy ustniki, juz
    niedostepne ..

    J.

  • 18. Data: 2021-09-21 18:25:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Sep 2021 06:44:33 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    > Będzie dobry test.
    > A jak wolisz puknąć się w główkę jeszcze żyjąc, to zamiast bredzić o "stanie
    wyższej konieczności", uświadom sobie, że położenie pacjenta pod taki "respirator"
    usprawni pracę szpitala tylko o tyle, że dany pacjent zejdzie szybciej i dzięki temu
    będzie można na to miejsce położyć następnego - co pięknie władzuchnie będzie
    wyglądać na twitach mówiących o "liczbie miejsc <<respitarotowych>> dla pacjentów
    <<covidowych>>" oraz ładnie zmniejszy % zajętych takich miejsc - ale już w kostnicy
    tak ładnie wyglądać nie będzie.

    Majac do wyboru taki "niedopuszczony" respirator, jednak markowego
    producenta, lub nic ... to chyba bym sie zgodzil :-)

    O ile w ogole by sie mnie ktos pytal, a ja bylbym przytomny ..

    J.

  • 19. Data: 2021-09-21 18:35:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    > FDA dała szczepionkom mRNA pełne dopuszczenie.

    A co nas obchodzi FDA? Europejska Agencja Leków dopuściła szczepionki
    warunkowo.

    > Sądzisz, że są głupsi niż pisiory?
    > Tzn. jestem pewien, że pisiory tak właśnie myślą, więc pytanie retoryczne.

    Popytaj tych z FDA.

  • 20. Data: 2021-09-21 18:38:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2021 o 16:06, Astralny Rębajło pisze:

    > Nie jest czasem tak, że na dzień dzisiejszy odzyskano całą wpłaconą kwotę
    > i walka jest o karne odsetki?

    Nie jest.

    --
    Shrek