  • 11. Data: 2011-11-10 00:46:27
    Temat: Re: email imienny firmowy po zakończeniu umowy o pracę
    Od: to <t...@x...abc>

    begin andromeda

    > Po prostu nie chcę aby używano mojego nazwiska tam gdzie mnie nie ma.

    Przecież nikt go nie używa.

  • 12. Data: 2011-11-10 01:12:28
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 00:45:47 +0000, to napisał(a):

> [...]
    > i w pełni uzasadniona, bo klienci często mylą się w adresie wysyłając
    > maila i bezsensem jest, żeby takie listy trafiały w próżnię. Sugerujesz,
    > że pracodawca nie może sobie ustawić wildcarda we własnej domenie? Z
    > jakiego niby powodu?
    >
    > Podstawowym błędem pracodawcy jest to, że w ogóle na ten temat z Tobą
    > dyskutuje. Powinien odpisać jednym zdaniem: "konto zostało usunięte
    > jednak cała korespondencja kierowana na adresy w naszej domenie
    > nieprzypisane do konkretnych kont trafia na konto ogólne" i tyle.

    Chyba przekonałeś mnie że nie mam racji. Faktycznie wysyłając pocztę z
    innego (mojego) serwera na imienno-firmowy mail mam informację o
    przekierowaniu. Zasady te jednak nie zawsze były stosowane -w jednym
    przypadku zabroniono mi likwidację konta na serwerze i zastąpieniu
    aliasem. Posługiwano się nim przez kilka lat pomimo że ta Osoba już dawno
    nie pracowała.

    _________________________
    Pozdrawiam
    i zapraszam na moja strone:
    http://a-bog.info.tm

  • 13. Data: 2011-11-10 01:58:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/9/2011 6:17 PM, andromeda wrote:

    > Po prostu nie chcę aby używano mojego nazwiska tam gdzie mnie nie ma.

    to nie twoje nazwisko tylko innego kundla.
    Mało to burków na świecie.

  • 14. Data: 2011-11-10 06:56:47
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    Według mnie firmy nie powinny uzywać imiennych adresów emailowych.
    Jakiś dział i numer stanowiska powinien załatwić ten problem.
    Natomiast nazwisko i imię zawarte powinno być w treści przesyłek.

    Andrzej.

  • 15. Data: 2011-11-10 07:15:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2011 20:58, andromeda pisze:
    > Witam wszystkich serdecznie.
    >
    > Czy po zakończeniu świadczenia pracy, pracodawca ma prawo do korzystania
    > z adresu pocztowego -odbioru poczty składającego się z imienia i
    > nazwiska np:
    > i...@j...firma.pl ?

    [ciach]

    Generalnie i ty i firma robicie z igły widły.

    Rozwiązanie jest trywialne: konto imienne się kasuje, a wszyscy
    nierozpoznani odbiorcy lądują na osobnej skrzynce.

  • 16. Data: 2011-11-10 08:16:38
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 08:15:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Rozwiązanie jest trywialne: konto imienne się kasuje, a wszyscy
    > nierozpoznani odbiorcy lądują na osobnej skrzynce.

    Raczej nie kasuje, a blokuje, przynajmniej na jakis czas - tak jak w tym
    przypadku, NIE MA mozliwosci wyslania z dawnego kontaa, natomiast, co dla
    wszystkich poza watkodawca wydaje sie oczywiste, poczta przychodzaca jest
    przyjmowana.
    Choc IMO sposob rozwiazania tego technicznie - skasowanie, zablokowanie -
    jest drugorzedny, istotne jest to ze konta nie ma mozliwosci uzywac w zaden
    inny sposob niz do przyjmowania wiadomosci z zewnatrz, od ludzi ktorzy
    wcale niekoniecnzie musza wiedziec - lub ich to obchodzic - ze dana osoba
    juz tu nie pracuje

    --
    Mark

  • 17. Data: 2011-11-10 09:32:08
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 06:56:47 +0000, NKAB - napisał(a):

> [...]
    > Jakiś dział i numer stanowiska powinien załatwić ten problem. Natomiast
    > nazwisko i imię zawarte powinno być w treści przesyłek.

    Mam bardzo podobne zdanie na ten temat. Ja nigdy nie podawałem imiennego
    adresu email, a jeśli Ktoś taką informację uzyskał to bez mojej wiedzy.

    --
    _________________________
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-11-10 09:37:27
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Rozwiązanie jest trywialne: konto imienne się kasuje, a wszyscy
    >nierozpoznani odbiorcy lądują na osobnej skrzynce.

    i.

    W wielu firmach konta imienne są wtórne, konta ma nazwą np:
    marketing004@xxx i do niego jest przypisywany imienny alias. Dobrze
    jest pamiętać, iż w regulaminie pracy powinien być zapis iż pracodawca
    nie zezwala na prowadzenie prywatnej korespondencji za pomocą
    służbowej poczty, oraz zastrzega sobie prawo monitorowania służbowej
    poczty. Kowalski odchodzi to do konta jest przypisywany Nowak i poczta
    wychodzi już z jego nazwiskiem, ale dalej jest przyjmowana także na
    poprzedniego użyszkodnika i dalej jest podgląd całej poprzedniej
    korespondencji (własności firmy). Osoba wysyłająca maila służbowo na
    Kowalski (marketing) tak naprawdę chce aby poczta doszła do człowieka
    od marketingu konkretnej firmy, a teraz jest to Nowak.

    To mniej wiecej tak, jakbyś chciał, aby cała korespondencja papieriwa
    adresowana Kowalski firma xxx była wyrzucana bez otwierania. To nie
    jest korespondencja do Ciebie, tylko do firmy i osoby, która zajmuje
    się teraz tym, czym Ty kiedyś.

    Paweł

  • 19. Data: 2011-11-10 09:44:58
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 09:32:08 +0000 (UTC), andromeda
    <j...@e...com.pl> napisał:

    >Mam bardzo podobne zdanie na ten temat. Ja nigdy nie podawałem imiennego
    >adresu email, a jeśli Ktoś taką informację uzyskał to bez mojej wiedzy.

    Powinny być stosowane oba. Klient kontaktuje się z firmą, ale czasem
    chciałby dotrzeć do konkretnej osoby, której nazwisko pamięta choćby z
    targów.

    Paweł

  • 20. Data: 2011-11-10 10:53:05
    Temat: Re: email imienny firmowy po zakonczeniu umowy o prace
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    andromeda napisa?(a):

    > 2) firma zakładając konto imienne powinna zdawać sobie sprawę że używa do
    > swoich celów mojego Imienia i Nazwiska

    Skąd konkretnie wiadomo, że chodzi o Twoje imie i nazwisko?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"