  • 41. Data: 2007-10-04 16:42:03
    Temat: Re: eksmisja na bruk?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > A co to jest jak nie obrona:

    Wez najpierw sie zastanow komu odpisujesz a potem sie czepiaj.
    Bo to nawet nie sa moje wiadomosci jakbys chcial wiedziec.

    Jacek

  • 42. Data: 2007-10-04 17:10:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 18:42
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <470517dd$1@news.home.net.pl>):

    > Wez najpierw sie zastanow komu odpisujesz a potem sie czepiaj.
    > Bo to nawet nie sa moje wiadomosci jakbys chcial wiedziec.

    No i co z tego? Przecież właśnie jemu odpowiadałem ,,jakbyś chciał
    wiedzieć'' i ty dołączyłeś do dyskusji.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 43. Data: 2007-10-04 20:43:16
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > No i co z tego? Przecież właśnie jemu odpowiadałem ,,jakbyś chciał
    > wiedzieć'' i ty dołączyłeś do dyskusji.

    Nawet nie umiesz sie przyznac do wlasnej pomylki? To mi a nie Witkowi
    zarzuciles ze bronie obecne prawo.

    Jacek

  • 44. Data: 2007-10-04 21:07:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 22:43
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <47055067$1@news.home.net.pl>):

    > Nawet nie umiesz sie przyznac do wlasnej pomylki? To mi a nie Witkowi
    > zarzuciles ze bronie obecne prawo.

    Nic ci nie zarzucałem. Masz elementarne problemy ze zrozumieniem języka
    polskiego oraz mechanizmów działania grup dyskusyjnych.

    EOT

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 45. Data: 2007-10-05 17:39:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > Masz elementarne problemy ze zrozumieniem języka
    > polskiego oraz mechanizmów działania grup dyskusyjnych.

    ROTFL, ja przynajmniej wiem komu odpisuje w przciwienstwie do Ciebie.
    I moze mi wytlumaczysz po cos to do mnie pisal: "No i? To powód do
    radości? Ba! Obrony tego stanu rzeczy?" skoro to nie bylo do mnie?

    Jacek