  • 1. Data: 2007-10-02 06:04:18
    Temat: Badanie spożywczaków
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Mieszkam w małej wiosce - spożywczaków ci u nas zatrzęsienie. ale ceny
    też trzęsą klientem.
    Sa często 2kronie lub więcej wyższe niż w dowolnym supermarkecie. CO
    ciekawe coraz częściej zdarzają sie przebitki ceny - Mleko 0,5% kosztuje
    w piątek 2,50, w poniedziałek 2,70, w następny piątek 3,00zł.
    I to praktycznie na wielu produktach.
    Tak sobie umyśliłem by zrobić "ranking" gdzie mają najtaniej" i go
    opublikować. ale nie wiem czy przypadkiem nie miałbym potem rożnych
    nieprzyjemności albo innych sytuacji wiązanych z opublikowaniem czegoś
    takiego?
    Sam muszę korzystać z marketu bo zrobię 2 x więcej zakupów niż kupował
    bym w małym sklepiku.

    Mnie to nie dotyczy ale naprawde jak widze emerytk co ma 600zł emerytury
    i za owy litr mleka ma zapłacic jej 0,5% to robi się aż niedobrze. Do
    marketu nie pojedzie bo jej sie dużo kupić nie opłaca.

    Sprawa dotyczy tylko towarów zapakowanych przez producenta lub
    długoterminowych. świeże towary sa w cenie porównywalnej z market owymi
    ale jednak towary są lepsze (choć nie zawsze super świeże).

  • 2. Data: 2007-10-02 07:58:17
    Temat: Re: Badanie spożywczaków
    Od: ps <p...@g...pl>

    Osadnik pisze:
    (..)
> [...]
    > opublikować. ale nie wiem czy przypadkiem nie miałbym potem rożnych
    > nieprzyjemności albo innych sytuacji wiązanych z opublikowaniem czegoś

    Najwyżej obiją Ci buźkę :D

    (..)
    > Mnie to nie dotyczy ale naprawde jak widze emerytk co ma 600zł emerytury
    > i za owy litr mleka ma zapłacic jej 0,5% to robi się aż niedobrze. Do
    > marketu nie pojedzie bo jej sie dużo kupić nie opłaca.

    Jak już jedziesz do marketu przywieź tym emerytom zgrzewki mleka, w
    cenie niższej... bądź ludzki :)

    (..)

  • 3. Data: 2007-10-02 11:34:01
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Bez obrazy a gdzie pisze że w marketach trzeba kupować więcej ?
    Nie ma takiego prawa, idziesz kupujesz co potrzebujesz i już.
    A to, że ludzie dają sie nabijac w butelke bo jeszcze to i to i potem przy
    kasie za głowe się łapią to juz ich wina.

  • 4. Data: 2007-10-03 16:41:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał

    > Tak sobie umyśliłem by zrobić "ranking" gdzie mają najtaniej" i go
    > opublikować.

    > jak widze emerytk co ma 600zł emerytury
    > i za owy litr mleka ma zapłacic jej 0,5% to robi się aż niedobrze.

    Ten ranking pewnie opublikujesz w sieci i emeryci na pewno
    go zobaczą ;)

    Tak naprawdę ci emeryci dużo lepiej od ciebie wiedzą co gdzie
    jest tańsze. Mają mnóstwo czasu i spędzają go chodzac od sklepu
    do sklepu sprawdzając gdzie margaryna jest tańsza o 2 grosze.

  • 5. Data: 2007-10-03 16:47:51
    Temat: Re: Badanie ?
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Alek pisze:
    > U?ytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisa?

    > Ten ranking pewnie opublikujesz w sieci i emeryci na pewno
    > go zobacz? ;)
    >
    > Tak naprawd? ci emeryci du?o lepiej od ciebie wiedz? co gdzie
    > jest ta?sze. Maj? mn?stwo czasu i sp?dzaj? go chodzac od sklepu
    > do sklepu sprawdzaj?c gdzie margaryna jest ta?sza o 2 grosze.

    Być może i wiedza. Ale to swoiste pokazanie jak ostatnio "sklepikarze"
    zaczynają podnosić ceny

  • 6. Data: 2007-10-03 16:49:43
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    ps pisze:

    > Jak ju? jedziesz do marketu przywie? tym emerytom zgrzewki mleka, w
    > cenie ni?szej... b?d? ludzki :)

    Myślałem nad tym, ale zaraz by sie okazało że:

    - Prowadzę nielegalną działalność gospodarzą,
    - Że zostaje z towarem którego nikt nie chce zabrać, mam zamrożone pieniądze
    - że zaraz było by wybrzydzanie ze mleko nie tj marki co trzeba.

  • 7. Data: 2007-10-03 16:51:26
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    mz pisze:

    > Bez obrazy a gdzie pisze ?e w marketach trzeba kupowa? wi?cej ?

    spójrz na cenę biletu komunikacji miejskiej. ot, to tylko 4,80 przy 2km
    na piechotę więcej.

    > Nie ma takiego prawa, idziesz kupujesz co potrzebujesz i ju?.

    No oczywiście. Tyle ze taki emeryt potrzebuje kupić czegoś rzadkiej a
    więcej bo na dłużej mu wystarczy.

    > A to, ?e ludzie daj? sie nabijac w butelke bo jeszcze to i to i potem
    > przy kasie za g?owe si? ?api? to juz ich wina.

    Echm, nie zdarzyło mi sie wziąć niczego innego przy kasie jak zapałki.

  • 8. Data: 2007-10-03 19:07:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    pieniądze
    > - że zaraz było by wybrzydzanie ze mleko nie tj marki co trzeba.

    I nadal nie rozumiesz tych handlowców?

  • 9. Data: 2007-10-03 19:08:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał

    > Być może i wiedza. Ale to swoiste pokazanie jak ostatnio "sklepikarze"
    > zaczynają podnosić ceny

    O wolnym rynku słyszał, a?