  • 1. Data: 2002-06-05 19:23:37
    Temat: eksmisja i alimenty
    Od: "Dorota Łańcucka" <d...@l...prv.pl>

    Witam.
    Mieszkam obecnie w mieszkaniu teściowej wraz z 3 dzieci, czy po rozwodzie
    teściowa może zarządać mojej eksmisji natychmiast po moim rozwodzie z mężem?
    I czy moge liczyc na podwyzszenie alimentow (3 dzieci 7, 9, 11 lat) obecnie
    zasadzona kwota 1100zl, podczas gdy ich ojciec zarabia 2500 netto. Podwyżka
    w związku faktem pojscia dziecka do szkoły i konieczności wynajęcia
    mieszkania. Dodam ze ja oficjalnie nie pracuje.
    bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2002-06-05 20:31:09
    Temat: Odp: eksmisja i alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dorota Łańcucka <d...@l...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adlofh$kul$...@n...tpi.pl...
    > Witam.
    > Mieszkam obecnie w mieszkaniu teściowej wraz z 3 dzieci, czy po rozwodzie
    > teściowa może zarządać mojej eksmisji natychmiast po moim rozwodzie z
    mężem?

    Tak teściowa ma możliwość wniesienia i domagania sie eksmitowania Ciebie z
    tego mieszkania .

> [...]
    > w związku faktem pojscia dziecka do szkoły i konieczności wynajęcia
    > mieszkania. Dodam ze ja oficjalnie nie pracuje.

    Eksmisja a alimenty to dwie odrębne sprawy nie mające nic wspólnego ze sobą.
    Możesz w każdej chwili wnosić o podwyższenie /czyli zmiane zasądzonej kw/.
    Można Ci udowodnić np.,że zarobkujesz nieoficjalnie i wtedy może to mieć
    wpływ na kwotę jakiej będziesz sie domagała.
    Sandra

  • 3. Data: 2002-06-05 21:55:10
    Temat: Re: eksmisja i alimenty
    Od: "Dorota Łańcucka" <d...@l...prv.pl>

    Dzieki Ci za odpowiedz, ja nie zamierzam ukrywac faktu mojej pracy na
    czarno. Chodzilo mi tylko o brak stalego i pewnego dochodu, zreszta alimenty
    dostaja dzieci, a nie ja, pytam poprostu czy to jest realne przy zarobkach
    ojca dzieci [takie jak podalam].

  • 4. Data: 2002-06-05 23:29:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dorota Łańcucka <d...@l...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adm1bn$pd5$...@n...tpi.pl...
    > Dzieki Ci za odpowiedz, ja nie zamierzam ukrywac faktu mojej pracy na
    > czarno.

    To nie chęć posądzania Cię o to tylko naświetlenie,że ludzie życzliwi robią
    świństwa drugim , nie biorąc pod uwagę tego,że to jest np. chwilowy
    dochód,który możesz w każdej chwili stracić w obecnej sytuacji.

    Chodzilo mi tylko o brak stalego i pewnego dochodu, zreszta alimenty
    > dostaja dzieci, a nie ja, pytam poprostu czy to jest realne przy zarobkach
    > ojca dzieci [takie jak podalam].

    A co do alimentów to wyliczasz dokładnie koszt utrzymania małoletniego
    dziecka biorąc pod uwagę wszystko... i to później dzielisz na 2 ponieważ do
    utrzymania małoletniego zobowiązani są rodzice...jednak Ty świadczysz to w
    innej formie, a ojciec w formie nakładu finansowego.
    Przeważnie powódki zawyżają kwotę ale też nie musisz sie o to martwić. to
    kwestia zebrania materiału dowodowego w sprawie i w końcowym efekcie tak
    zadecyduje sędzia .
    Sandra

  • 5. Data: 2002-06-05 23:37:44
    Od: "Dorota Łańcucka" <d...@l...prv.pl>

    Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :-)
    d.lancucka

  • 6. Data: 2002-06-06 11:43:24
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

> [...]
    > kwestia zebrania materiału dowodowego w sprawie i w końcowym efekcie tak

    Ciekaw jestem co się dzieje gdy ojciec nie pracuje, skończył mu się zasiłek
    dla bezrobotnych, ewentualnie zarabia mniej niż starannie wyliczy szanowna
    małżonka?
    Może dobiera mu się do gaci komornik?

    SOTB

  • 7. Data: 2002-06-06 11:52:15
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sotb <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    zasiłek
    > dla bezrobotnych, ewentualnie zarabia mniej niż starannie wyliczy szanowna

    A co sie dzieje gdy dziecko ma niewydarzonego tatusia,który umie tylko
    mieszać gaciami :P
    Głoduje ?
    Sandra

  • 8. Data: 2002-06-06 14:11:23
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    > A co sie dzieje gdy dziecko ma niewydarzonego tatusia,który umie tylko
    > mieszać gaciami :P
    > Głoduje ?
    > Sandra

    Pytam poważnie, ale zbyt poprzednio rozwinąłem pytanie. Miało być tak:
    Ciekaw jestem co się dzieje gdy ojciec zarabia mniej niż tyle ile starannie
    wyliczy szanowna małżonka?

    SOTB

  • 9. Data: 2002-06-06 14:24:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sotb <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3cff6c04$1...@n...vogel.pl...
    > Pytam poważnie, ale zbyt poprzednio rozwinąłem pytanie. Miało być tak:
    > Ciekaw jestem co się dzieje gdy ojciec zarabia mniej niż tyle ile
    starannie
    > wyliczy szanowna małżonka?

    Odpowiadam poważnie: W przypadku gdy zasądze zostaną alimenty w żądanej
    wysokości tyt.wykonawczy zostanie skierowany przez szanowną małżonkę do
    egzekucji komorniczej.W przypadku nieskutecznej egzekucji sprawa zostanie
    skierowana do funduszu alimentacyjnego a ten sprawdzi dochody szanownej
    małżonki gdy dochód jej przekroczy ustaloną kwotę na utrzymanie członka
    rodziny nie otrzyma pomocy z funduszu. Do tej pory było jak leci,miała tyt.
    należało jej sie teraz sprawdzają i jej dochody. Tak,że spoko w końcu i to
    się zmieni,że nie będzie możliwości naciągania państwa i rosnących zadłużeń
    strony pozwanej w sprawie.
    Sandra