    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: eksmisja i alimenty
    Date: Wed, 5 Jun 2002 22:31:09 +0200

    Użytkownik Dorota Łańcucka <d...@l...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adlofh$kul$...@n...tpi.pl...
    > Witam.
    > Mieszkam obecnie w mieszkaniu teściowej wraz z 3 dzieci, czy po rozwodzie
    > teściowa może zarządać mojej eksmisji natychmiast po moim rozwodzie z
    mężem?

    Tak teściowa ma możliwość wniesienia i domagania sie eksmitowania Ciebie z
    tego mieszkania .

    > I czy moge liczyc na podwyzszenie alimentow (3 dzieci 7, 9, 11 lat)
    obecnie
    > zasadzona kwota 1100zl, podczas gdy ich ojciec zarabia 2500 netto.
    Podwyżka
    > w związku faktem pojscia dziecka do szkoły i konieczności wynajęcia
    > mieszkania. Dodam ze ja oficjalnie nie pracuje.

    Eksmisja a alimenty to dwie odrębne sprawy nie mające nic wspólnego ze sobą.
    Możesz w każdej chwili wnosić o podwyższenie /czyli zmiane zasądzonej kw/.
    Można Ci udowodnić np.,że zarobkujesz nieoficjalnie i wtedy może to mieć
    wpływ na kwotę jakiej będziesz sie domagała.
    Sandra