  • 1. Data: 2021-06-25 14:07:51
    Temat: ekscelencja sołtys
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Arcybiskup Ochlej Leszek Głódź złamał prawo kanoniczne prawo kanoniczne
    obejmując urząd sołtysa w Piaskach na Podlasiu.
    Tyle tytułem wstępu, żeby nie było narzekań na offtopiczność.

    Jak donoszą media, mieszkańcy już szukają dziury w całym i bezwzględnie
    atakują Kościół tudzież wiarę katolicką:
    <<Każe do siebie mówić "Ekscelencjo sołtysie" i lepiej mu potakiwać, bo od
    razu się denerwuje.>>

    https://wiadomosci.wp.pl/abp-glodz-soltysem-we-wsi-w
    ybuchly-pierwsze-swary-6654182416796224a

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-06-25 16:27:16
    Temat: Re: ekscelencja sołtys
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
> [...]
    > Tyle tytułem wstępu, żeby nie było narzekań na offtopiczność.
    >
    > Jak donoszą media, mieszkańcy już szukają dziury w całym i bezwzględnie

    Mieszkańcy atakują sołtysa którego sami wybrali?
    Jeśli tak, to z mediami jest coś nieteges i media szukają dziury
    w całym, a nie mieszkańcy.

    > Arcybiskup Ochlej Leszek Głódź złamał prawo kanoniczne obejmując urząd

    Lećta na skargę do papieża.

  • 3. Data: 2021-06-25 16:36:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 07:27:16 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Mieszkańcy atakują sołtysa którego sami wybrali?
    > Jeśli tak, to z mediami jest coś nieteges i media szukają dziury
    > w całym, a nie mieszkańcy.

    Trzeba czytac

    "Mieszkam tu ja, dwóch gospodarzy, Ekscelencja, poprzedni sołtys
    Edward i jego rodzina. Jeszcze dwa, trzy domy są zamieszkałe. Jaki ma
    sens organizowanie sołectwa dla takiej garstki osób? - zastanawia się
    mieszkaniec Piasków.

    I zaraz sam sobie odpowiada: - Prawdziwe sołectwo to Bobrówka, bo tam
    jest kościół, sklep, ochotnicza straż pożarna i sołtys. Piaski czekały
    od lat na arcybiskupa Głódzia, bo on koniecznie chciał mieć jakąś
    władzę.

    Rozmówca Wirtualnej Polski podkreśla też, że poprzedni sołtys Piasków
    Edward Kłys to przyjaciel arcybiskupa. Nieprzypadkowo miał ustąpić z
    funkcji właśnie teraz.

    W wyborach nie miał konkurentów. - Nikt nie ośmieliłby się kandydować
    przeciwko Leszkowi - słyszę od mieszkańców.

    Na wiejskim zebraniu z 36 uprawnionych osób miało głosować zaledwie 9.
    Wszyscy za. Gmina opublikowała relację z fotografią uczestników wyboró
    "

    > Lećta na skargę do papieża.

    Ma orzeczona kare papieska, to moze kanony go nie obowiazuja :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-06-26 01:01:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-25, alojzy nieborak <a...@g...com> wrote:

    > Mieszkańcy atakują sołtysa którego sami wybrali?
    > Jeśli tak, to z mediami jest coś nieteges i media szukają dziury
    > w całym, a nie mieszkańcy.

    > Lećta na skargę do papieża.

    Spokojnie, na pewno już poszła. Polska hierarchia kościelna nasrała sobie
    już tak na każdym polu, że bronią już jej jedynie ci co mają w tym jakiś
    osobisty interes.

    https://www.rp.pl/Opinie/306249915-Arcysoltys-Slawoj
    -Leszek-Glodz-czyli-smieszno-i-straszno.html
    "Arcybiskup Głódź, przyjmując ten urząd, zagrał bowiem na nosie swoim
    kościelnym zwierzchnikom, pokazał, że nie ma wielkiego szacunku dla
    prośby Watykanu ani świadomości, że jego zaniedbania w kwestii obrony
    ofiar i niegodne traktowanie księży jest jakąkolwiek winą. I z tej
    perspektywy, także po to, by jasno, symbolicznie pokazać, że Stolica
    Apostolska traktuje swoją decyzję poważnie, powinny zapaść jakieś
    decyzje."

    I pisze to Terlikowski, nie jakiś tam przypadkowy antyklerykał.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2021-06-26 19:02:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-25 o 16:27, alojzy nieborak pisze:

    > Mieszkańcy atakują sołtysa którego sami wybrali?
    > Jeśli tak, to z mediami jest coś nieteges i media szukają dziury
    > w całym, a nie mieszkańcy.

    9 osób go wybrało. To pewnie znajomi i rodzina.

    --
    animka