  • 1. Data: 2003-04-03 10:10:59
    Temat: egzekwowanie mandatu
    Od: "max" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam dwa pytania zwiazane z mandatem (takim wystawionym przez drogowke):
    - czy jest jakis termin po jakim sie przedawnia?
    - zgodnie z ustawa US moze podjac jakies srodki egzekucyjne p 7 dniach od
    otrzumania upomnienia dluznika o zaplate. Ale czy upomnienie nie musi byc
    wyslane poleconym (moje bylo po prostu wrzucone do skrzynki)

    Milosz

  • 2. Data: 2003-04-03 11:57:56
    Temat: Re: egzekwowanie mandatu
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    3 lata. By egzekwowac nie trzeba żadnego upomnienia. Wystarczy upływ 7 dni.