  • 1. Data: 2003-04-03 08:28:09
    Temat: Re: wyplata odszkodowania OC z"Alianz"-4 miesiace i jeszcze niekoniec(odzial Lodz)
    Od: c...@p...onet.pl

    > jesli jestem wlascicielem samochodu a mam wbite zajecie komornicze za ZUS to
    > odszkodowanie za szkode powinno trafic do ZUS czy do mnie."Alianz" wyslal
    > zapytanie do ZUS i pieniadze przeslal na ich konto. Moje informacje(KODEKS
    > POSTEPOWANIA CYWILNEGO Art.831 p1). Czy ktos moze potwierdzic ze
    > odszkodowania nie podlegaja zajeciom komorniczym?

    Witam
    pytanie brzmi. Gdzie miałeś wbite to zajęcie komornicze? W dowodzie
    rejstracyjnym, czy na polisie? Czy po prostu miałes zajęte konto?
    W polisie jest: Ubezpieczony - ten którego życie i mienie jest ubezpieczone i
    Ubezpieczający: ten który opłaca składke
    Z regoły jest to jedna i ta sama osoba ( jeżeli samochód nie jest w leasingu)
    Ale na polisach często pisze się adnotację ; Cesja praw z ubezpieczenia na
    rzecz...... Banku itd.
    Opisz dokładnie sytuację to cos poradzę. Mam firme brokerska, jeżeli nie ja to
    ktoś z moich ludzi coć wymysli.
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-04-03 09:27:47
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>