  • 31. Data: 2013-03-20 11:27:14
    Temat: Re: e-sądy
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-20 08:17, Danusia pisze:

    > To jest zarzut, bo przy konstruowaniu ustawy o e-sądzie manipulowali ludzie
    > którzy znali już z źródeł zachodnich (z krajów w których wcześniej działał
    > e-sąd) jak skonstruować ustawę na podstawie której bedzie można kręcić duże
    > lody.

    Und hier liegt der Hund begraben.
    :)

    Welcome to banana's republic of Poland.

    Cennik:
    rozporządzenie: 10MPLN
    ustawa: 17M$
    konstytucja: 10GEUR

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 32. Data: 2013-03-20 11:38:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2013 11:27, Maruda pisze:

    > Welcome to banana's republic of Poland.

    Słuchaj, jak ci się nie podoba to, że tak zacytuję wodza
    niezadowolonych: spieprzaj dziadu!

  • 33. Data: 2013-03-20 13:41:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pieprzysz głupoty - jak zwykle zresztą.

    no wiesz, nie masz na to monopolu...

  • 34. Data: 2013-03-20 13:44:48
    Od: lebero <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 20:03:34 UTC+1 użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Podobno miało być tak pięknie, a wygląda na to, że wyszło jak zwykle...
    >

    > "Przybywa ofiar e-sądu skazanych za przedawnione lub nieistniejące
    >
    > długi. Wielu o wyroku dowiaduje się dopiero wtedy, gdy komornik zajmuje
    >
    > im konto."
    >

    > http://tiny.pl/h8x94

    Po pierwsze primo takie same sądy i na takich samych zasadach funkcjonują w
    Niemczech, Francji, Holandii i my tylko powieliliśmy ich model.

    Po drugie primo - jak przychodzi do Was polecony ,to go odbierzcie. A nie dłużnicy
    wysyłają na pocztę, braci,siostry, matki itp. bo myślą że jak nie odbiorą to się im
    upiecze. TAK BYŁO ZA KOMUNY!!! Teraz trzeba odbierać pocztę, bo wiecie co się dzieje
    w Waszym życiu.Jak przysyłają Wam polecony, to nie z życzeniami świątecznymi.

    Po trzecie primo nakaz e-sądu trzeba odebrać ze względu j.w.

    I wtedy jest szansa, że komornik nie zabierze Wam pieniędzy.

    Jest ca. 5% sytuacji, gdy wskutek braku adresu, zapada wyrok niekorzystny, ale psim
    obowiązkiem dłużnika, jest powiadomić wierzyciela o zmianie adresu.
    I wtedy nie będzie wpisów o rzyganiu, o niesprawiedliwości, gównianym kraju itp.

  • 35. Data: 2013-03-20 13:45:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2013 13:41, Marek Dyjor pisze:

    > no wiesz, nie masz na to monopolu...

    Na początku zdania stawiamy wielką literę. I zrobiłeś literówkę w
    czwartym słowie - powinno być drugie "m" zamiast "sz".

  • 36. Data: 2013-03-20 14:50:29
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Po pierwsze primo takie same sądy i na takich samych zasadach funkcjonują w
    To tszeba było głupoty nie powielać.
    Polska papugą naroduw?
    Do szkoły nie łaził?
    Polskiego się nie uczył? Kosmopolityzmu nie odrużna od postępu?

    > jak przychodzi do Was polecony ,to go odbierzcie. ...
    Zwłaszcza jak pszyjdzie do mnie polecony na wyimaginowany adres w Ustrzykach
    Górnych. Byłam tam zameldowana, w shronisku , 3 dni, kilkadziesiąt lat temu.

    >I wtedy jest szansa, że komornik nie zabierze Wam pieniędzy.
    A na sąd straci miesiąc pracy. (30 wieczoruw)

    >.... ale psim obowiązkiem dłużnika, jest powiadomić wierzyciela o zmianie
    >adresu.
    Bzdura, tylko w ustawowo określonym pszypadku.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 37. Data: 2013-03-20 20:28:34
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Mr. Misio wrote:
    > "Przybywa ofiar e-sądu
    Dawniej, dawniej, było w kodeksie cywilnym:
    "Sąd, państwowa komisja arbitrażowa lub inny organ powołany do
    rozpoznawania spraw danego rodzaju uzwględnia upływ przedawnienia
    z urzędu"

    Z urzedu! Czyli bez konieczności powoływania się na zarzut
    przedawnienia! Proste rozwiązanie które warto przywrócić do
    kodeksu cywilnego aby ukrócić handel przedawnionymi długami.

  • 38. Data: 2013-03-20 20:45:40
    Od: Piotr Woszczynski <p...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 05:44:48 -0700 (PDT), lebero napisał(a):

> [...]
    w Waszym życiu.Jak przysyłają Wam polecony, to nie z życzeniami świątecznymi.

    > Po trzecie primo nakaz e-sądu trzeba odebrać ze względu j.w.

    Przepraszam że to mówię, ale Ty dzieckiem chyba jeszcze jesteś, a pouczasz
    dorosłych.
    Pierwsze primo to takie, że Poczta Polska podrzuca nie przesyłki pocztowe,
    tylko awizo, kompletnie nie zwracając uwagi na nazwiska (czy pasują do
    adresu czy nie). Drugie primo to to takie że Poczta Polska poświadcza
    nieprawdę wpisując że "adresat nieodebrał", a nie że "adresat nieznany"
    (jak pomyłka w adresie). Trzecie primo to takie że Jaśnie oświecony sąd
    "bardzo logicznie" stwierdza że skoro adresat nieodebrał to znaczy że pismo
    doszło do adresata. Welcome in the Real World

  • 39. Data: 2013-03-20 21:04:22
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-20 20:45, Piotr Woszczynski pisze:

    > Pierwsze primo to takie, że Poczta Polska podrzuca nie przesyłki pocztowe,
    > tylko awizo, kompletnie nie zwracając uwagi na nazwiska (czy pasują do
    > adresu czy nie).

    Co to znaczy 'nie pasują do adresu"?

    Drugie primo to to takie że Poczta Polska poświadcza
    > nieprawdę wpisując że "adresat nieodebrał", a nie że "adresat nieznany"
    > (jak pomyłka w adresie).

    Co to znaczy 'adresat nieznany'? I dlaczego adnotacja 'adresat nie
    odebrał' jest poświadczeniem nieprawdy skoro adresat nie odebrał?

    --
    spp

  • 40. Data: 2013-03-20 21:21:20
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 20.03.2013 13:44, lebero pisze:

    > Po pierwsze primo takie same sądy i na takich samych zasadach funkcjonują w
    Niemczech, Francji, Holandii i my tylko powieliliśmy ich model.

    Czekaj, a czy w Niemczech nie jest tak, że listonosz nie wrzuci Tobie
    przesyłki ani awiza do skrzynki, jeśli nie będzie zgadzać się nazwisko
    adresata?

    Pozdr.!
    (D)