  • 1. Data: 2013-03-18 19:12:21
    Temat: Skradziony dowód a odpowiedzialność karna.
    Od: sco <q...@g...com>

    Witam.

    Sprawa prosta. Skradziony dowód, brak zgłoszenia kradzieży, umowa
    sprzedaży auta na skradziony dowód, brak zapłaty.

    BTW, wiem że kradzież dowodu należy zgłaszać ale moja głupiutka
    narzeczona tego nie wiedziała.

    Wezwanie do sądu jako oskarżona.

    Pytanie: Czy wystarczy złożyć wniosek o powołanie dowodu z opinii
    biegłego w zakresie grafologii w celu udowodnienia niezgodności podpisu
    pod umową?

    Rozumiem że ma 14 dni od daty odebrania wezwania na stosowne kroki?

    Czy można załatwić tą sprawę jeszcze przed rozprawą jeżeli potwierdzi
    się niezgodność podpisów?

    Jakie mogą być konsekwencje związane ze zbyt późnym zgłoszeniem
    kradzieży dowodu osobistego?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Ps. Jeśli coś z kodowaniem polskich znaków jest nie tak, to z góry
    przepraszam.

  • 2. Data: 2013-03-18 19:30:59
    Temat: Re: Skradziony dowód a odpowiedzialność karna.
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    >umowa
    > sprzedaży auta na skradziony dowód, brak zapłaty.

    ze jak ?

  • 3. Data: 2013-03-18 19:48:57
    Od: <8...@9...194857.invalid> (Tom N)

    h.w.d.p. w

    > ze jak ?

    Że ukradli Ci DO i ktoś sprzedał pojazd, komuś kto podał dane z tego
    ukradzionego DO

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2013-03-18 20:13:08
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-18 19:48, (Tom N) pisze:
    > h.w.d.p. w

    > Że ukradli Ci DO i ktoś sprzedał pojazd, komuś kto podał dane z tego
    > ukradzionego DO

    chodzilo mi o ten brak zaplaty.

  • 5. Data: 2013-03-18 20:25:17
    Od: sco <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-18 20:13, h.w.d.p. pisze:

    > chodzilo mi o ten brak zaplaty.

    Ktoś kupił samochód posługując się skradzionym dowodem i nie zapłacił.

  • 6. Data: 2013-03-18 20:29:36
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Ktoś kupił samochód posługując się skradzionym dowodem i nie zapłacił.

    A kto sprzedaje samochód nie biorąc kasy?

  • 7. Data: 2013-03-18 20:31:41
    Od: <7...@7...203141.invalid> (Tom N)

    h.w.d.p. w

    > chodzilo mi o ten brak zaplaty.

    A zapłaciłeś za kupiony jak wyżej pojazd, a jeżeli tak to dlaczego
    zapłaciłeś/nie zapłaciłeś, skoro nie kupiłeś/kupiłeś

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2013-03-18 20:40:33
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A zapłaciłeś za kupiony jak wyżej pojazd, a jeżeli tak to dlaczego
    > zapłaciłeś/nie zapłaciłeś, skoro nie kupiłeś/kupiłeś

    ja?

  • 9. Data: 2013-03-18 20:52:27
    Od: <8...@7...205227.invalid> (Tom N)

    h.w.d.p. w

    > ja?

    Tak, Ty, gdybyś nie wycinał to byś doczytał początek historyjki:

    "ukradli Ci DO i ktoś sprzedał pojazd, komuś kto podał dane z tego
    ukradzionego DO"

    oraz

    "Pytanie: Czy wystarczy złożyć wniosek o powołanie dowodu z opinii
    biegłego w zakresie grafologii w celu udowodnienia niezgodności podpisu
    pod umową?"

    Pomińmy Bączka/Baczka, bo wyraźnie chodzi o kwestię umowy -- kupujący (Ty)
    zobowiązał sie zapłacić, sprzedający jest gotów pojazd wydać...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2013-03-18 21:35:36
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-18 20:52, (Tom N) pisze:
> [...]
    >
    > Pomińmy Bączka/Baczka, bo wyraźnie chodzi o kwestię umowy -- kupujący (Ty)
    > zobowiązał sie zapłacić, sprzedający jest gotów pojazd wydać...

    ciekawe gdzie sprzedaja samochody bezgotowkowo ?