  • 1. Data: 2005-05-27 12:00:52
    Temat: allegro...
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    mój znajomy wystawił kiedyś telefon na aukcji.. koleś zalicytywał... pare
    maili aaa potem cisza..

    nie było wpłaty.. wiec tel. nie wysłałem..

    a teraz dzwonią do mnie z komendy i mowia ze chca mnie oskarzyć o
    oszustwo..

    co robić?

    pozdr

  • 2. Data: 2005-05-27 12:23:33
    Temat: Re: allegro...
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "xxx" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maili aaa potem cisza..
    >
    > nie było wpłaty.. wiec tel. nie wysłałem..
    >

    > a teraz dzwonią do mnie z komendy i mowia ze chca mnie oskarzyć o

    A to nie żaden przekręt czasami?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 3. Data: 2005-05-27 12:24:51
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    ze strony kumpla nie, nic nie kumam.

    jak zareagowac?

    allegro to shit.... a ludzie to ... ahhh brak mi słów

    jak mam sie bronić?

    pozdr

  • 4. Data: 2005-05-27 12:36:20
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    > maili aaa potem cisza..
    >
    > nie było wpłaty.. wiec tel. nie wysłałem..
    >
    > a teraz dzwonią do mnie z komendy i mowia ze chca mnie oskarzyć o

    Coś chyba kręcisz. Skoro to Twój znajomy wystawił
    ten telefon, to dlaczego dzwonią do Ciebie, a nie
    do tego znajomego?

    Piotr

  • 5. Data: 2005-05-27 12:36:38
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > jak zareagowac?

    jestes pewien ze dzwonili z komendy? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-05-27 12:38:22
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    znajomy.. heh to mój brat.. nie krece bo po co?

    komenda na 100%

    brat mnie kiedyś wykończy

    pozdr

  • 7. Data: 2005-05-27 12:39:24
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    PiotRek wrote:
    > Coś chyba kręcisz. Skoro to Twój znajomy wystawił
    > ten telefon, to dlaczego dzwonią do Ciebie, a nie
    > do tego znajomego?

    bo inwigiluja cala siatke i bedzie afera osmiornicy III ;)

    --
    pzdr
    www.zbigniewkruk.com <- prywatna strona

  • 8. Data: 2005-05-27 12:41:40
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    a na końcu zwołaja komisje.... i wtedy ktos wypije kawe.... ;p

    pozdr

  • 9. Data: 2005-05-27 12:45:43
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    xxx wrote:
    > znajomy.. heh to mój brat.. nie krece bo po co?
    >

    > komenda na 100%
    >

    > brat mnie kiedyś wykończy

    a brat mlodociany czy co?
    jesli dorosly a gnojek to za fraki idz z nim na komisariat zlozyc
    wyjasnienia
    na razie wplynelo oskarzenie - nie wiadomo czy prokurator sie przychyli...
    a nie sadze by ktos w cywilny sie bawil...

    wazne jest na kogo konto - jesli na Ciebie - to Ty skladasz wyjasnienie...

    przynajmniej tak mi sie wydaje... ;)

  • 10. Data: 2005-05-27 12:47:11
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    brat ma 18 lat wiec jego ... sprawa

    a jak myslicie prokurator bedzie bawił sie w oskarżenia???
    \