  • 11. Data: 2004-01-23 15:42:54
    Temat: Re: działalność gospodarcza i lokal...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Jan 2004, michaelo wrote:
    [...]
    >+ moja sytuacja
    >+ usługi informatyczne obsługuję 10 klientów w ich biurach,
    >+ w domu nie mam nawet komputera na firmę,
    >+ dokumenty księgowe przechowuje kancelaria podatkowa
    >+ w domu mam tylko
    >+ decyzje o wpisie do DG
    >+ decyzje o przydziale REGON
    >+ decyzje o zgłoszeniu DG w US

    A gdzie masz ewidencję zakupów ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd (czyhający z rozporządzeniem ds KPiR w ręku :))
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-01-23 21:13:46
    Od: "michaelo" <m...@s...pl>

    > A gdzie masz ewidencję zakupów ? ;>

    wszystkie faktury i wszystkie sprawy księgowe trzyma biuro rachunkowe
    zgodnie z umową z biurem rachunkowym
    to one przechowuje i zajmuje się całą księgowością ja tylko dostarczam
    fakturki i dowody wpłat od klientów
    dlatego też nawet jakakolwiek kontrola z US nie idzie do mnie tylko do biura
    rachunkowego

  • 13. Data: 2004-01-24 00:23:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004, michaelo wrote:

    >+ > A gdzie masz ewidencję zakupów ? ;>
    >+ >
    >+ wszystkie faktury i wszystkie sprawy księgowe trzyma biuro rachunkowe
    >+ zgodnie z umową z biurem rachunkowym

    Wrrr... na początek powarczę na siebie: miałem spytać o ewidencję
    *sprzedaży* ! (lub "zestawienie sprzedaży", zależnie co obejmuje).
    No i trochę się rozpędziłem: jeśli sprzedaż jest "dokumentowana
    wyłącznie fakturami" to rzeczywiście można ES nie mieć u siebie :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)