  • 1. Data: 2004-01-16 12:06:56
    Temat: Firma i likwidacja
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    Witam,

    Kolega jakis czas temu prowadzil dzialalnosc gospodarcza. Pozniej chcial
    firme zlikwidowac - poszedl do urzedu - tam pani mu powiedziala ze moze
    najpierw zawiesic dzialalnosc - ze jesli nie odwiesi przez pol roku to
    nastapi automatyczna likwidacja. Posluchal i zawiesil. Przez pol roku nic
    sie nie wydarzylo wiec dzialalnosci nie odwieszal - podja prace w innej
    firmie na etat.

    Pod dwoch latach z urzędu skarbowego przyszla kara za nioplacana kartę
    podatkową. Poszedl sprawe wyjasnic do urzedu - i okazalo sie ze kobieta tam
    pracujaca wprowadzila go w blad - ze dzialalnosc po pol roku zostaje
    odwieszona automatycznie - a nie jak go poinformowala: firma jest
    likwidowana.

    Co w takiej sytuacji może zrobić? Na co sie powolac?

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 2. Data: 2004-01-16 12:23:14
    Temat: Re: Firma i likwidacja
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > firme zlikwidowac - poszedl do urzedu - tam pani mu powiedziala ze

    może pani z okienka?

    podstawowa zasada nigdy nie słuchać za przeproszeniem tego paszkwilstwa -
    NIGDY!
    normą jest wprowadzanie w błąd - zwłaszcza jak wstanie lewą nogą.
    Też prowadziłem firmę, też mi przyfasolili swego czasu bo "larwa" coś mi
    powiedziała, niestety.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 3. Data: 2004-01-16 12:32:15
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    dodam jeszcze tyle, że jak miałem drugą firmę na moją żonę (wtedy jeszcze
    nie żona) to sytuacja była wręcz identyczna.
    Żona poszła do urzędu zamknąć - baba: po co? lepiej zawiesić i spokój,
    przecież nie trzeba nic robić a moja żona: jak to nic robić a deklaracje
    zerowe co miesiąc? !!!!
    Baba zrobiła coś na zasadzie: łejeju,łejeju i szyderczy uśmieszek.
    Sami sobie odpowiedzcie na czyją korzyść działa....
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 4. Data: 2004-01-16 12:35:19
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > U mnie w US sa MIle Panie i zawsze dobrze mi radza...

    widać u mnie są larwy
    zresztą zawsze uważałem, że wyjątki potwierdzają regułę...
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 5. Data: 2004-01-16 12:37:34
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Przemo P wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Przemo

    U mnie w US sa MIle Panie i zawsze dobrze mi radza...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-01-16 13:00:47
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Przemo P wrote:

    > widać u mnie są larwy
    > zresztą zawsze uważałem, że wyjątki potwierdzają regułę...
    > Pozdrawiam
    > Przemo

    Ja zauwazylem ze jak sie gdzies idzie i zalozy ze tam sa milepanie...
    to sa.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-01-16 13:58:09
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Ja zauwazylem ze jak sie gdzies idzie i zalozy ze tam sa milepanie...
    > to sa.

    no kurde optymista! :)
    ja też tak zakładam z reguły ale niestety - musiałbyś to zobaczyć....
    Pozdrawiam
    Przemo
    (choć "na pokojach" masz rację - sam raz potrzebowałem zaświadczenie o
    niezaleganiu z podatkiem i jeszcze trochę to bym kawę pił - także ok.,
    jednak ja mówię tylko o okienkowych - są przynajmniej dwie, które zawsze mam
    chęć wyciągnąć przez to wąskie okienko)

  • 8. Data: 2004-01-16 13:59:33
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bu8qlb$me2$1@news2.ipartners.pl>, Przemo P wrote:

> [...]
    > jednak ja mówię tylko o okienkowych - są przynajmniej dwie, które zawsze mam

    Takie ładne? Zazdroszczę, u mnie same potwory.

    ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 9. Data: 2004-01-16 14:26:19
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Takie ładne? Zazdroszczę, u mnie same potwory.
    >
    > ;)

    :)
    nie no super - jeśli ktoś gustuje w babciach :)

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 10. Data: 2004-01-16 16:42:25
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnijto_>

    Przemo P wrote:
    > Baba zrobiła coś na zasadzie: łejeju,łejeju i szyderczy uśmieszek.
    > Sami sobie odpowiedzcie na czyją korzyść działa....

    Ludzie, wyście się wściekli???
    U nas NIC nie powinno się załatwiać w urzędach na gębę ze szczególnym
    uwzględnieniem tych urzędów na S.
    Ciarki mnie przechodzą jak czytam lub słucham o kimś, kto przez telefon
    dopytuje się w US o poważne sprawy. Poważne i mające konsekwencje
    finansowe tylo w jedną stronę. Bo jak udowodnisz takiej niedouczonej lub
    złośliwej pi^H^H urzędniczce, że ci powiedziała co powiedziała??
    Ja TEŻ dzwoniłem. Dzwoniłem do UKS. Powiedziało co powiedziało a ja
    szczęsliwy i spokojny czekałem na to co się ma stać. Płaciłem za to
    przez ładnych parę lat :[
    To samo z okienkiem - pół biedy jak pani za szybką wręcz stwierdzi, że
    urząd nie jest od udzielania informacji. Gorzej jak odpowie źle - i
    znowu - jak jej udowodnisz?

    To już naprawdę lepsze i przede wszystkim rzetelniejsze informacje
    znajdziesz choćby tu ;)

    --