  • 1. Data: 2002-05-28 09:07:48
    Temat: dyrektor szkoły osobą publiczną?
    Od: "Pinki" <p...@g...pl>

    Czy dyrektor Liceum jest osobą publiczną? Chciałbym na stronie internetowej
    opublikować prawdziwą informację o tym, że zabrano dyrektorowi prawo jazdy
    za jazdę w stanie nietrzeżwym. Czy może wytoczyć mi za coś takiego proces?
    Jak to ugryźć?
    Dzieki!!

  • 2. Data: 2002-05-28 09:47:01
    Temat: Re: dyrektor szkoły osobą publiczną?
    Od: "Janusz" <j...@p...onet.pl>

    Zależy jak to zrobisz... :)

  • 3. Data: 2002-05-28 14:42:04
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Pinki" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jazdy
    > za jazdę w stanie nietrzeżwym. Czy może wytoczyć mi za coś takiego

    Nauczy dzieciaki jezdzić po "pijaku"?