  • 1. Data: 2002-05-28 08:06:20
    Temat: Problem z pracą dyplomową
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Nie mój, ale duży problem, na wagę ukończenia szkoły pomaturalnej przez
    chorego chłopaka (technik administracji). Szkoła pomaturalna, prywatna,
    poziom dość niski.Temat pracy: "Postępowanie podatkowe na wybranym
    przykładzie".
    W czym problem ?
    Ten chłopak przeszedł niedawno zapalenie opon mózgowych. Nie może za bardzo
    dojść do siebie, a to, co napisał sam oceniono na pałę. Wiem, że sam tej
    pracy nie napisze, a jak go uleją, to nie dostanie stażu ani potem
    bezrobocia. A 2 dzieciaków w domu.. Chciałbym mu coś pomóc, wręcz sam bym to
    napisał, ale jestem informatykiem, a temat pracy jest mi zupełnie obcy. Mam
    trochę materiałów, ale to są wycinkowe, szczegółowe informacje z zeszytów
    rachunkowości itp. Może ktoś spotkał się z takim tematem ? Może ktoś mógłby
    mi naszkicować schemat takiej pracy ? Może wręcz gdzieś dałoby się ściągnąć
    gotowca ? Wiem, że ten post będzie wysoce kontrowersyjny, bo w końcu
    słuchacz powinien sam wszystko zrobić. Ale tu jest sprawa trochę inna , jak
    na wstępie... Problem największy: O całej sprawie /pała/ dowiedziałem się
    teraz, a termin jest do końca tygodnia. Zamówiłem trochę książek przez
    internet, ale będę się musiał tego wszystkiego nauczyć, napisać - to wymaga
    dużo czasu, a tego nie mam. Gdyby ktoś miał coś gotowego, może
    pohandlujemy... Chciałbym chłopaka ratować...

  • 2. Data: 2002-05-28 09:40:26
    Temat: Re: Problem z pracą dyplomową
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedno. ta praca ma miec ok. 15-30 stron. Byleby był dostat.