  • 101. Data: 2009-06-21 08:18:59
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    witek pisze:

    > Pogadaj z tymi co dostali kredyt we frankach czy euro a potem mieli
    > kłopoty, bo bank kazał im przedstawiać dodatkowe zabezpieczenia.

    Poszedłem do lustra, pogadałem i masz rację!

    Co prawda w mojej umowie jest tak, że jeśli nie zawrze się polisy
    ubezpieczenia, lub zawrze na zbyt niską kwotę, to bank ma prawo do
    zawarcia odpowiedniej polisy i obciążenia mnie jej kosztami, nie do
    zerwania umowy, ale sens jest ten sam.

    Dziękuję!

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \