  • 1. Data: 2009-06-10 13:37:45
    Temat: Prawo budowlane - odległości
    Od: s...@g...com

    Witam
    Mam pytanie dotyczące prawa budowlanego. Czy na działce sąsiadującej
    od wschodu z inna działką (o szerokosci 4m) ktora stanowi dojazd do
    działki polozonej na północ, można zlokalizowac budynek w odleglosci
    mniejszej niz 4m (sciana z oknami) lub 3m (sciana bez okien), Na
    wspomnianej 'drodze' nie ma możliwosci wybudowania zadnego budynku, ze
    wzgledu na jej szerokość, takze najblizszy budynek znajduje sie 4m na
    wschód od wspomnianej drogi, takze gdyby byla mozliwosc wybudowania
    domu w odleglosci np 2m od granicy wydawac by sie moglo ze odleglosci
    zwiazane z min odleglosciami sa zachowane 2m +4m +4m = 10m i sa nawet
    wieksze niz w przypadku standardowym 4m+4m = 8m
    pzdr
    Biesyl

  • 2. Data: 2009-06-15 12:19:05
    Temat: Re: Prawo budowlane - odległości
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Coś się ostatnio zmieniło i pewnie mało kto tutaj jest na bieżąco.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-06-15 13:06:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:

    > Coś się ostatnio zmieniło i pewnie mało kto tutaj jest na bieżąco.
    > JaC

    Nic się nie zmieniło.
    Ustawę zawetował/skierował do TK Pan Prezydent.

    --
    spp