  • 1. Data: 2009-06-10 08:28:03
    Temat: Turniej pokerowy - podstawy prawne
    Od: "coach" <c...@w...tegoniema.onet.eu>

    Witam,

    chciałbym zorganizować turniej pokerowy, na którego obowiązywałoby wpisowe
    kilkadziesiąt złotych, nagrody dla zwycięzców również byłyby w formie
    pieniężnej, ew. nagród. Załóżmy, że znam właściciela pubu który udostępniłby
    mi lokal. Proszę o poradę jak to wszystko od strony prawnej miałoby
    wyglądać.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-06-10 21:45:56
    Temat: Re: Turniej pokerowy - podstawy prawne
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 10 Cze, 10:28, "coach" <c...@w...tegoniema.onet.eu> wrote:
> [...]
    > pieniężnej, ew. nagród. Załóżmy, że znam właściciela pubu który udostępniłby
    > mi lokal. Proszę o poradę jak to wszystko od strony prawnej miałoby

    jak z chęcią bym pograł w pokera :)

  • 3. Data: 2009-06-10 21:54:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    piotrliwszic pisze:

    > jak z chęcią bym pograł w pokera :)

    I ja :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-06-11 07:03:41
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > I ja :)

    każdy by pograł, ale w polsce jest to nielegalne, jak chcesz zagrać to
    trzeba wybulić ogromny haracz na koncesje,
    trzeba grać na czarno!:O)