  • 11. Data: 2003-12-12 11:58:27
    Temat: Re: dwa zaświadczenia o zagospodarowaniu przestrzennym
    Od: emilia<e...@o...pl>

    To prosze mi wyjaśnić dlaczego, gdy podczas sprzedaży prosiłam
    urzędnika w UG, aby wydał mi zaświadczenie o takiej samej treści jak
    w zaświadczeniu, gdy kupowałam oświadczył mi, że nie może tego
    zrobić i wydał zaświadczenie z zaznaczonymi wszystkimi symbolami.
    (wtedy nie udało mi się sprzedać jej w całości - klient się wycofał)
    Wedłóg jego opinii urzędnik ma obowiązek wydania zaświadczenia z
    którego jasno wynika jaki jest to teren.
    Dziękuję za wszystkie odpowiedz
    pozdrawiam
    Emilia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2003-12-13 13:27:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    bosz <b...@u...agh.edu.pl> niebacznie popelnil

    O Bosz, bosz...
    > Ja wiem, ze "wpuszczono pania w kanal".
    Wszyscy to wiemy....

    > o tym, czy mozna cos bydowac na danym terenie
    > nie decyduje zaswiadczenie o ktore Pani prosila.
    > Jest nim pozwolenie na budowe.
    Coś? Nie, nie pozwolenie. "Coś" to ustalenia mo/spzp.
    Pozwolenie określa, że można pobudować "to".

    > nie mozna NIC wybudowac np ze wzgledu
    > na "strefy ochronne" infrastruktury....
    Ale my chyba nie o tym pszepana?
    Bo jezeli do argumentujmy wywłaszczeniem ze wzgledu na, przykładowo:
    cele obronne.

    > Z tego co zrozumialemwydano Pani zaswiadczenie o tym, ze w
    > graniczach dzialki jest teren, przeznaczony w Miejscowym Planie
    A ja zrozumiałem, że wydano zaświadczenie "działka jest".

    Jeżeli uzyskasz dokument poświadczający, że DZIAŁKA nie jest
    obciążona prawami osób trzecich ani nie ciążą na niej inne
    zobowiązania, a potem okaże się że oprócz drogi koniecznej przez
    środek, wyskoczy dzierżawca z 12letną umową na części, to też uznasz
    że skoro przecież istnieje taki niepusty zbiór współrzednych działki
    ograniczających obszar, na którym JEDNAK żadne zobowiązania nie ciążą
    to stwierdzenia owego dokumentu odpowiadały stanowi faktycznemu?

    --
    pozdro
    poreba - zadziwiony logiką?

  • 13. Data: 2003-12-15 08:14:12
    Od: emilia<e...@o...pl>

    to może Pan Poręba ustosunkuje się do mojej sprawy. Bardzo ładnie
    proszę.