  • 1. Data: 2003-12-09 10:07:42
    Temat: Od kiedy musza byc nr IBANowskie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@i...com.pl>

    Witam.

    Do kiedy obowiazuje okres przejsciowy w ktorym można się posługiwać starymi
    (nie ibanowskimi) numerami kont bankowych.
    W Internecie sa 2 wersje, do konca tego roku i do konca czerwca przyszlego
    roku. Ktora jest poprawna? Jakis przepis na to gdzieś najde?

    Dzieki.
    Cooval

  • 2. Data: 2003-12-09 10:47:53
    Temat: Re: Od kiedy musza byc nr IBANowskie
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:br46v6$2f1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > W Internecie sa 2 wersje, do konca tego roku i do konca czerwca przyszlego
    > roku. Ktora jest poprawna? Jakis przepis na to gdzieś najde?

    od 1 stycznia każdy rachunek musi miec IBAN i może mieć też nieIban.
    Od 1 lipca może być już tylko IBAN.
    Czyli do 30 czerwca rachunek może mieć dwa numery potem juz tylko jeden.

    Bronek

  • 3. Data: 2003-12-09 10:48:37
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-09 11:07, Krzysztof Kowalski wrote:

> [...]
    > W Internecie sa 2 wersje, do konca tego roku i do konca czerwca przyszlego
    > roku. Ktora jest poprawna? Jakis przepis na to gdzieś najde?

    "Zgodnie z Zarządzeniem nr 5/2002 Prezesa NBP z dnia 6 maja 2002 roku"

    Data 30 czerwca jest chyba ostateczna - jednakże część banków (o ror
    Pekao SA wiem na pewno) nie honoruje starego standardu od jakiegos czasu
    - przelewy sa odrzucane.

    Pzdr: Catbert

  • 4. Data: 2003-12-09 19:39:40
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Data 30 czerwca jest chyba ostateczna - jednakże część banków (o ror
    > Pekao SA wiem na pewno) nie honoruje starego standardu od jakiegos czasu

    Lukas Bank takze robi mi to samo ... mimo ze podaje oba numery to tylko IBAN
    dziala do przelewow ...
    PKO BP SA tez robi juz problemy chociaz na upartego przechodza

  • 5. Data: 2003-12-12 20:53:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "bronek" <b...@g...pl> writes:

    > od 1 stycznia każdy rachunek musi miec IBAN

    O tu mi kaktus wyrosnie.

    MJ

  • 6. Data: 2003-12-12 22:37:04
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > O tu mi kaktus wyrosnie.

    Zdaje się, że oba pekaosy dostały przedłużenie. do lutego, albo do kwietnia.
    nie pamietam

  • 7. Data: 2003-12-13 20:35:22
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    co do PKO SA (jeżeli sie nie mylę) to już zwracają pieniądze z powodu braku
    IBAN a jego nr jeszcze nie zdążyli wszystkim wprowadzić :D
    ale co do zwracania to dużó banków już nie przyjmuje bez iban-u ale
    ostateczne wejście nie jest do 1 stycznia tylko zdaje mi się tak ostatecznie
    gdzieś bliżej pierwszej połowie roku 2004
    Monika