  • 1. Data: 2006-03-20 23:54:16
    Temat: dwa pytania z praktyki sądowej
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Witam!

    Mam dwa pytania:
    1. Przegrałem sprawę cywilną w pierwszej instancji, w drugiej wygrałem. Czy
    należy mi się zwrot kosztów wpisu z pierwszej instancji?

    2. Wyrok w pierwszej instancji z rygorem natychmiastowej wykonalności: egzekucja
    komornicza. W drugiej instancji przegrywam: czy oprócz należności głównej trzeba
    zwracać pobrane koszty egzekucji?

    F.

  • 2. Data: 2006-03-21 08:46:11
    Temat: Re: dwa pytania z praktyki sądowej
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Funkcyjny <f...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Mam dwa pytania:
    > 1. Przegrałem sprawę cywilną w pierwszej instancji, w drugiej
    > wygrałem. Czy należy mi się zwrot kosztów wpisu z pierwszej instancji?

    Jeżeli o to wniosłeś w apelacji.
    Przede wszystkim sprawdź co napisano w wyroku II inst.

    > 2. Wyrok w pierwszej instancji z rygorem natychmiastowej
    > wykonalności: egzekucja komornicza. W drugiej instancji przegrywam:
    > czy oprócz należności głównej trzeba zwracać pobrane koszty egzekucji?

    Tak

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide