  • 1. Data: 2005-05-24 06:20:55
    Temat: dwa lata starań i żadnego postepu :-(
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Od 2 lat staram sie o to aby TPSA zainstalowała mi naeostrade !
    Na dzien dzisiejszy , po wyslaniu kilkunastu pisemek z reklamacja
    oraz wykonaniu setek telefonow do TPSA nadal nie spelniam warunkow
    technicznych.
    W odpowiedz na moja ostatnia reklamcje uslyszalem ze moze bedzie cos wiadomo
    ale nie wczesniej niz za 4 miesiace !
    Nie wiem juz co robic ? Jak "zmusic" telekomunikacje do zainstalowania mi
    neostrady?!
    Dziwne ze na mojej ulicy wiekszosc ludzi , łacznie z moim sasiadem , ktory
    mieszka
    20 metrow odemnie ma neostrade !

    Nikon

  • 2. Data: 2005-05-24 06:38:30
    Temat: Re: dwa lata starań i żadnego postepu :-(
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 24.05.2005 Nikon <g...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Dziwne ze na mojej ulicy wiekszosc ludzi , łacznie z moim sasiadem , ktory
    > mieszka 20 metrow odemnie ma neostrade !

    Co nie znaczy, ze Ty mozesz ja miec.
    Moze jestes podpiety do linii przez PCMke?
    Tak przy okazji - nie mozesz sie dogadac z sasiadem i podzielic jego
    neostrady, doplacajac roznice miedzy obecnym a wyzszym abonamentem?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 3. Data: 2005-05-24 08:26:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz [Tue, 24 May 2005 06:38:30 +0000 (UTC)]:

    > Tak przy okazji - nie mozesz sie dogadac z sasiadem
    > i podzielic jego neostrady, doplacajac roznice miedzy
    > obecnym a wyzszym abonamentem?

    W zasadzie, to zgodnie z regulaminem TPSA to nie moze... ;)
    A praktycznie to tak z godzinka roboty zapewne ;)

    Kira

  • 4. Data: 2005-05-24 10:54:15
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 24 May 2005 08:20:55 +0200, Nikon napisał(a):

> [...]
    > Na dzien dzisiejszy , po wyslaniu kilkunastu pisemek z reklamacja
    > oraz wykonaniu setek telefonow do TPSA nadal nie spelniam warunkow

    Właściwie to NTG...
    Ale miałem podobną historię - u mnie była PCMka...
    Cały czas rozmowa była "Ale u Pana jest PCMka"...
    Dopiero po kilkunastu miesiącach ktoś się wygadał, że mogę złożyć zlecenie
    na... usunięcie PCMki. No i złożyłem - po kilku dniach zadzwonili z
    informacją, że już jest linia na normalnym torze. I Neo mogę zamawiać.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2005-05-24 18:37:48
    Temat: Odp: dwa lata starań i żadnegopostepu :-(
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Co nie znaczy, ze Ty mozesz ja miec.
    > Moze jestes podpiety do linii przez PCMke?
    > Tak przy okazji - nie mozesz sie dogadac z sasiadem i podzielic jego
    > neostrady, doplacajac roznice miedzy obecnym a wyzszym abonamentem?

    sasiad wariat , nie chce miec z nim nic wspolnego !!!
    a co to jest PCM ??

    Nikon

  • 6. Data: 2005-05-24 18:38:56
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Waldemar "Jakec" Bulkowski <"jakec "@ tlen.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
> [...]
    > na... usunięcie PCMki. No i złożyłem - po kilku dniach zadzwonili z
    > informacją, że już jest linia na normalnym torze. I Neo mogę zamawiać.

    co to PCM ??
    może to jest jakas szansa dla mnie ??
    Nikon

  • 7. Data: 2005-05-25 07:09:08
    Temat: Re: Odp: dwa lata starań i żadnegopostepu :-(
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 24.05.2005 Nikon <g...@p...onet.pl> napisał/a:
    > a co to jest PCM ??

    Puszka, ktora z jednej linii robi 4 ograniczajac przy tym ich parametry.

  • 8. Data: 2005-05-25 12:25:16
    Temat: Odp: Odp: dwa lata starań iżadnegopostepu :-(
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    napisał:s...@v...icpnet.pl...

    > Puszka, ktora z jednej linii robi 4 ograniczajac przy tym ich parametry.

    w takim razie co ma TPSA zrobić ? zlikwidować puszkę ?
    dziwi mnie , dlaczego tyle czasu czeka sie na rozwiazanie
    spraw technicznych ? TPSA ma tyle roboty ze nie wyrabia
    czy moze to tak wielkie koszty ze im sie nie zabardzo oplaca?
    chyba wola jak place 400zł za tel.niz jakbym mial placic np80zł za
    neostrade.

    Nikon

  • 9. Data: 2005-05-25 18:05:52
    Temat: Re: Odp: Odp: dwa lata starań iżadnegopostepu :-(
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 25.05.2005 Nikon <g...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > czy moze to tak wielkie koszty ze im sie nie zabardzo oplaca?
    > chyba wola jak place 400zł za tel.niz jakbym mial placic np80zł za

    Nie. Moze np. brakowac kabli w okolicy - stad PCMka, ew. mozesz byc
    podlaczony na starym bloku centrali.